مجله سیم کارت

سرویس تماس های از دست رفته رایتل

0 2,361

رایتل از اپراتور های برتر در کشور است که اقدامات زیادی را برای کاربران و مشترکین خود ارائه کرده است . رایتل برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند ، سرویس تماس های از دست رفته را ارائه کرده است . یکی از قابلیت هایی که “رایتل” برای مشترکین خود ارائه کرده است این است که اگر مشترک رایتلی در منطقه ای باشد که نتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم . یا خارج از دسترس باشد و خارج از پوشش رایتل باشد . بعد از این که مشترک در ناحیه تحت پوشش رایتل قرار بگیرد . زمان و جزئیات تماس از طریق پیامک برای مشترک ارسال می شود . همین طور برای فردی که به مشترک رایتل تماس برقرار کرده نیز ارسال می شود . پیامکی حاوی این که پیش تر موفق به تماس با این مشترک نشدید اکنون کاربر در دسترس است .

سرویس تماس های از دست رفته رایتل

اگر هنگامی که گوشی تلفن همراه تان خاموش است و یا در خارج از محدوده پوشش‌ دهی رایتل قرار دارید . و یا مشغول مکالمه هستید با شما تماس برقرار شود ، این تماس ‌ها در سامانه تماس های ناموفق رایتل ذخیره می شود . بعد از اینکه گوشی خود را روشن کنید و یا در ناحیه تحت پوشش رایتل قرار بگیرید . زمان و جزئیات تماس از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد . این سرویس به صورت پیش فرض برای تمام مشترکین  فعال است . با خرید سیم کارت رایتل این سرویس فعال می شود . نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای بابت فعال سازی و یا غیر فعال سازی این سرویس نیست . حتی دریافت پیامک ها نیز هیچ هزینه ای برای مشترک در بر نخواهد داشت . مشترکین می توانند با مراجعه به مدیریت حساب کاربری خود در قسمت محصولات من ، سرویس تماس های ناموفق خود را غیر فعال کنند .

یا با مراجعه به همین بخش سرویس تماس های ناموفق را دوباره فعال کنند . مشترکین رایتل  می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری # 130 * با “سیم کارت رایتل” خود سرویس تماس های ناموفق را فعال کنند . یا اگر می خواهند تنظیماتی انجام دهند می توانند از این کد دستوری استفاده کنند . مشترکین رایتل ( rightel )می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 2020 نیز به اقدام به فعال سازی و یا غیر فعال سازی این سرویس کنند . برای مشاهده وضعیت فعلی سرویس خود می توانید VIEW MCA را به سامانه 2020 پیامک کنید . برای فعال سازی سرویس ON MCA و برای غیر فعال سازی این سرویس OFF MCA را به سامانه 2020 پیامک کنید . جهت راهنمایی از استفاده از سرویس تماس های ناموفق HELP MCA را به سامانه 2020 پیامک کنید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.