مجله سیم کارت

سرویس های طلایی ایرانسل من

0 961

مشترکان سیم کارت های ایرانسل می توانند در اپلیکیشن ایرانسل من به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . بخش سرویس های طلایی ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من خدماتی را ارائه کرده است . اپلیکیشن ایرانسل من فقط برای مشترکان “سیم کارت” های ایرانسل قابل نصب و فعال سازی است .

سرویس های طلایی ایرانسل من

کاربران اپلیکیشن ایرانسل من با استفاده از خدمات موجود در این بخش ، در قرعه کشی ویژه این بخش شرکت کنند . مشترکان سیم کارت ایرانسل دائمی و سیم کارت ایرانسل اعتباری برای شرکت در این جشنواره باید در ابتدا اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنند . در مرحله بعد باید به بخش سرویس طلایی ایرانسل من در قسمت خدمات ویژه مراجعه و امتیاز کسب کنند . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، شرکت ‌کنندگان در جشنوارۀ « سکه ‌بارونِ سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌ من » ، به قید قرعه ، ربع سکۀ طلا جایزه می ‌گیرند .

مهلت شرکت در سکه بارون ایرانسل من

کلیه مشترکان سیم کارت های ایرانسل از 28 خرداد ماه 1401 تا 31 تیر ماه 1401 فرصت دارند تا در جشنواره سکه بارون ایرانسل من شرکت کنند . کاربران سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، با خرید و استفاده از هر یک از خدمات مذکور ، یک امتیاز دریافت می ‎کنند . کسب امتیاز بیشتر ، شانس برنده شدن در جشنواره را افزایش می‌ دهد . خدمات زیادی در بخش « سرویس ‌های طلایی » سوپر اپلیکیشن ایرانسل ‌من در حال حاضر موجود است . از جمله خدمات می ‌توان اسنپ ، اسنپ ‌فود ، پیشواز ، اسنپ‌ مارکت ، اعتبار بانکی ، پستِکس ، اسنپ هتل ، بیمه بازار ، اسنپ اکسپرس ، بازیگوشی و اسنپ ‌فلایت را نام برد .

ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعۀ کسب ‌و کار های دیجیتال ، امکان حضور این کسب ‌و کار های در سوپر اپلیکیشن ایرانسل ‌من ، یکی از پر بازدید ترین اپلیکیشن ‌های ایرانی را فراهم کرده است . سرویس طلایی ایرانسل من یکی از این خدمات است . صاحبان کسب ‌و کار که علاقه‌ مند به معرفی خدمات ‌شان به کاربران این سوپر اپلیکیشن هستند . می ‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود ، به وب ‌سایت ایرانسل ( irancell ) به نشانی irancell.ir/p/292874/p مراجعه کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.