مجله سیم کارت

طرح شگفتی های ایرانسل

0 5,774

ایرانسل مشترکین خود را به عنوان خانواده بزرگ “ایرانسل” در نظر دارد امکانات و شرایطی فراتر از یک اپراتور را برای مشترکین خود فراهم کند تا بتوانند بیشترین لذت را از زندگی دیجیتال ببرند. این اپراتور با ارائه سریع ترین اینترنت همراه کشور این امکان را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی با تمام نقاط دنیا در تماس بوده و هم چنین بتوانید کارهایتان را به ساده ترین و با کیفیت ترین شکل ارائه دهید . ارائه خدمات نوین و به صرفه ایرانسل موجب افزایش روز افزون سیم کارت ها و مشترکین همراه این اپراتور است . ارائه کد شگفتی های ایرانسل یکی از خدمات نوین این اپراتور است .


کد شگفتی های ایرانسل

این اپراتور به عنوان دومین اپراتور در عرصه ارتباطات سیار ، همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات به صرفه به مشترکین “سیم کارت” خود در حال ارائه ی بهترین طرح های خود می نماید . ایرانسل با هدف جلب رضایت مندی مشترکین و هم چنین کاهش هزینه های مشترکین خود ، اینبار نیز از طرح های جدید خود رونمایی کرد . با ارائه کد های شگفت انگیز ایرانسل سعی بر این دارد تا مشترکین خود را غافلگیر کند .   . طرح شگفت انگیز پیشنهادی ، بر اساس الگوی مصرف مشترکین ارائه می شود . برای هر یک از مشترکین سیم کارت ایرانسل متفاوت خواهد بود.

کد شگفتی های مشترکین ایرانسل :

  • مشترکین اعتباری

مشترکان اعتباری ایرانسل ، می توانند در تمامی روز ها یک طرح مکالمه 30 دقیقه ای خرید نمایند . این طرح بلافاصله پس از شماره گیری کد و انجام خرید فعال می شود . مشترکین می توانند 30 دقیقه مکالمه ایرانسلی در هر تعداد تماس که مایل بودند داشته باشند.

  • مشترکین دائمی

کلیه مشترکین دائمی ایرانسل ( irancell ) می توانند با وارد کردن کد مربوطه #1*4444* در هر روز از یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی  بهره مند شوند.

طرح های پیشنهادی  شامل موارد زیر می باشد:

  • بسته ویژه مکالمه:

برای استفاده از طرح مکالمه ایرانسل می توانید با وارد کردن کد #1*4444* استفاده نمائید . قابل ذکر است که این طرح بلافاصله پس از وارد کردن کد فعال می شود.

  • بسته ویژه اینترنت:

جهت استفاده از طرح ویژه اینترنت ایرانسل  مشترکین می توانند با وارد کردن کد #2*4444* از این طرح استفاده نمایند . هم چنین ایرانسل از طرح های ساعتی خود در این طرح نیز رونمائی کرده است . به این شکل که مشترکین این اپراتور می توانند با وارد کردن کد #1*2*4444* طرح های ساعتی هوشمند خود را فعال نمایند . یاد آور می شویم که قیمت و حجم این طرح ها با توجه به زمان و مکان مشترکین متغیر می باشد . از آن جا که طرح های «کد شگفتی‌ های ایرانسل » و سرویس « امتیاز من » با تخفیف محاسبه و نرخ‌ های ملی/ بین‌ المللی بر روی آن ها اعمال نمی‌ شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.