مجله سیم کارت

سیم کارت های سازمانی همراه اول

0 2,975

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور در کشور با پوشش گسترده  شبکه در ایران است . یکی دیگر از اقداماتی که این اپراتور ارائه سیم کارت های سازمانی است که اعلام آمادگی خود را اعلام کرده است . این اپراتور اعلام کرده است که سازمان ها یا نهاد هایی که درخواست سیم کارت سازمانی همراه اول دارند . می توانند به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنند و برای خرید خط همراه اول سازمانی اقدام کنند .

اپراتور همراه اول می تواند با خرید سیم کارت همراه اول دائمی و ” سیم کارت همراه اول اعتباری ” آن ها را به صورت یک پارچه تامین کند . سیم کارت سازمانی همراه اول برای مجموعه ها و نهاد ها بسیار مهم است زیرا کارمندان از طریق ” سیم کارت ” ها ارتباطات بین شرکت ها روابط را ایجاد می کنند . اگر تحت هر شرایطی کارمند کار خود را ترک کند . یا تغییر سمتی رخ دهد این باعث می شود که جابه جایی پرسنل خدشه ای به ارتباطات سازمان وارد نشود .

این سیم کارت ها مزایای زیادی دارد که به یکی از آن ها اشاره شد . از دیگر مزایای این سیم کارت ها ، این است که می توان خرید سیم کارت را به صورت یک جا انجام داد . عرضه آن هم به صورت یک جا می باشد ، ارائه قیمت های ترجیحی در خرید سیم کارت سازمانی ، امکان داشتن شماره های متوالی و پشت سر هم برای کارمندان بخش های مختلف مجموعه ، امکان تعریف و راه‌ اندازی بسته‌ های سازمانی متنوع در مکالمه ، پیامک و دیتا

شرایط خرید سیم کارت سازمانی

شرایط لازم برای خرید سیم کارت سازمانی همراه اول ( MCI ) این است که درخواست خود را با سر برگ سازمان و مهر و امضا به صورت رسمی ثبت کنید . نوع و تعداد سیم کارت های درخواستی خود را اعلام کنید . ارائه شماره تماس جهت اخذ مدارک مورد نیاز و ارائه راهنمایی های لازم و این که در حال حاضر هیچ محدودیتی بر روی تعداد ” خرید سیم کارت “ اعمال نشده و هر سازمان هر تعداد که بخواهد می تواند سیم کارت خرید کند . ولی اگر سازمان درخواست بیش از 50 سیم کارت را داشته باشد . نماینده شرکت باید مدارکی را به فروشگاه های محصولات سازمانی در تهران یا شهرستان ارائه دهد

مدارک خرید سیم کارت

مدارک خرید سیم کارت این مدارک ، تصویر آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت ، تصویر گواهی ثبت نام مودیان مالیاتی یا مدرکی موید کد اقتصادی و شناسه ملی ، اصل معرفی‌ نامه فرد مراجعه‌ کننده به‌ عنوان نماینده تام‌ الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضا مجاز ، تصویر کارت ملی نماینده شرکت ، آدرس و کد پستی سازمان .

نکته بعدی در خرید سیم کارت سازمانی این است که این سیم کارت های قابلیت انتخاب کردن ندارند . باتوجه به تعداد درخواست ها به صورت سریالی به سازمان تحویل داده می شود . امکان انتخاب شماره وجود ندارد . این سیم کارت ها به صورت فعال ، در اختیار سازمان ها قرار می گیرد .
مشتریان سازمانی گرامی ، خواهشمند است جهت خرید آنلاین سیم‌ کارت سازمانی به فروشگاه سازمانی همراه اول به آدرس b2bshop.mci.ir مراجعه فرمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.