مجله سیم کارت

نحوه تعیین سطح رند بودن سیم کارت ها

2 1,348

تعیین سطح رند بودن سیم کارت ها باید از طریق کارشناسان فعال در حوزه سیم کارت تعیین گردد . ولی خوب یک سری المان ها موجود است که می توان از طریق رعایت آن ها به رند بودن و یا معمولی بودن سیم کارت پی برد . نکته ای که در تشخیص “ خط رند ” کاربرد دارد این است که باید تعداد تکرار اعداد در شماره سیم کارت رند است . به این طریق که هرچه تکرار یک عدد یا نهایت دو عدد در شماره سیم کارت بیشتر باشد . این نشان دهنده این موضوع است که “سیم کارت” رند تر و قیمت بالاتری دارد . داشتن خط رند تا حد زیادی به جلب توجه ، اعتبار بخشیدن ، در ذهن ماندن بهتر  و بیشتر کمک می کند و در خصوص برندینگ کاربرد زیادی دارد .

که البته باید در این جا به این موضوع اشاره کنیم که مهم ترین چیزی که بر روی “قیمت سیم کارت” ها تاثیر می گذارد . اپراتور آن سیم کارت و دائمی یا اعتباری بودن آن باشد . که در میان اپراتور ها همراه اول ( MCI ) و ” سیم کارت همراه اول 0912 ” از قیمت بالاتری برخوردار است . برای تمایل به خرید خط 0912 بیشتر از بقیه خطوط است . قیمت سیم کارت کد 1 از بقیه کد ها بیشتر است و افراد اغلب تمی ایل دارند خط کد 1 ارزان قیمت خرید کنند .

قیمت گذاری سیم کارت رند

برای قیمت گذاری روی سیم کارت رند در رده اول مشخص کردن سطح رند بودن یک سیم کارت است . همان طور که در بالا اشاره شد تعداد اعداد تکراری در سطح رند بودن تاثیر زیادی دارد . یکی دیگر از این ویژگی ها که می توان به آن اشاره کرد و بسیار اهمیت دارد تنوع اعداد می باشد . هر چه تعداد اعداد بین 0 تا 9 در شماره کمتر باشد . تنوع اعداد آن کمتر باشد آن سیم کارت رند تر تلقی می شود . برای مثال سیم کارت 09123456789 که جزو گرانترین شماره ها در ایران است همه ی اعداددر آن است . به این سری شماره ها پلکانی گفته می شود که این سیم کارت شماره فوق رند دارد . جزو گران ترین سیم کارت ها است و تقریبا قیمت گذاری روی این دسته سیم کارت کار آسانی نیست .

راه های تعیین سطح رند بودن سیم کارت ها

یکی دیگر از راه های تعیین سطح رند بودن سیم کارت ها به این شکل است که سیم کارت ها می توانند دارای تکرار جفت جفت باشند . یا سیم کارت ها می توانند دارای تکرار تکی باشند که سیم کارت های که  اعداد تکراری در آن ها به صورت جفت جفت باشد . نسبت به سیم کارت های که تکرار اعداد آن ها به صورت عدد تکی باشد از ارش کمتری برخوردار هستند . در نتیجه آن هایی که سیم کارت هایی که تکرار عدد تکی پشت سر هم تکرار شود ، دارای قیمت بالاتری هستند و به اصطلاح رند تر هستند .

2 نظرات
  1. رسول می گوید

    آقا سلام
    ببخشید طبق گفته شما در بالا آیا شماره ،09176****67
    می‌تونه از شماره های رند باشه یا حداقل ارزش بالاتری و مثلاً شماره 0939*****95 یا شماره 0933355****.لطفا محبت میکنید

    1. modir می گوید

      سلام و وقت بخیر
      از طریق لینک زیر سیم کارت مد نظر را قیمت گزاری کنید.
      https://simcart.com/simcards/plans/pricing

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.