مجله سیم کارت

دوشنبه سوری فروردین ماه 1400

0 227

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور برای مشترکین سیم کارت های خود دوشنبه هر ماه برای مشترکین سیم کارت های خود طرح ویژه را ارائه کرده است . طرح دوشنبه سوری “همراه اول” دوشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود . مشترکین کلیه سیم کارت همراه اول می توانند ، دوشنبه های آخر ماه هدایای اعلامی برای طرح را فعال کنند .

اپراتور همراه اول دوشنبه سوری” فروردین ماه را 30 فروردین برگزار می کند . همواره برای هر دوشنبه سوری طرح های ویژه و جذابی را ارائه کرده است . مشترکینی که تمایل دارند از هدایا اطلاع پیدا کنند . می توانند با شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 * از هدایای آن ماه مطلع شوند . هدف همراه اول از ارائه طرح دوشنبه سوری افزایش رضایت مندی کلیه مشترکین خود است . هر مشترک در هر ماه تنها یک بار می تواند طرح را فعال نماید .

هدایای دوشنبه سوری فروردین ماه

هدایای اعلامی برای دوشنبه سوری فروردین ماه حجم های دیتا 500 مگا بایتی تا 100 گیگا بایتی یک روزه رایگان می ‌باشد . به صورت رندوم به مشترکین اختصاص و کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری مشمول طرح می باشند . مشترکین انارستان هم می توانند از هدایای دوشنبه بهره مند شوند . مشترکین از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 30 فروردین فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 * طرح خود را فعال نمایند .
به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی از طرح های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگا بایت تا 100 گیگا بایت اختصاص داده می‌ شود . زمان مصرف هدایای دوشنبه سوری فروردین به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است .

طرح های هدیه فوق به طور هم زمان با سایر طرح های اینترنت مشترک فعال می گردد . طرح های هدیه فوق ، هیچ رزرو خودکاری ندارد .
همراه اول ( MCI ) قصد دارد به منظور تکریم و افزایش رضایت مندی مشترکین ، آخرین دوشنبه‌ ی هر ماه هدایایی به مشترکین خود اعطا کند . هدایای اعلامی برای هر دوشنبه متنوع و متفاوت و مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع می‌ گردند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.