مجله سیم کارت

شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

0 1,098

ایرانسل برای کاربران خود که “سیم کارت ایرانسل” اعتباری دارند . ممکن است گاهی با تمام شدن اعتبار رو به رو شوند شارژ اضطراری در نظر گرفت . این طرح شامل سیم کارت یرانسل دائمی نمی شود . در واقع شارژ اضطراری مواقعی کاربرد دارد که شارژ سیم کارت ایرانسل اعتباری تان تمام شده است . نمی توانید شارژ خرید کنید و نیاز به برقراری ارتباط دارید ، در این مواقع است که می توانید شارژ اضطراری تهیه کنید و از خدمات ایرانسل استفاده کنید . شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل از خدمات ویژه این اپراتور می باشد .

می توانید با شماره گیری کد دستوری # 815 * از سیم کارت ایرانسل خود اقدام به دریافت شارژ اضطراری نمایید . و یا می توانید وارد اپلیکیشن ایرانسل ‌من شوید و گزینه شارژ اضطراری را انتخاب کنید . مبلغ شارژ اضطراری به همراه هزینه تراکنش (50  تومان ) در اولین شارژ ، از حساب شما کسر می ‌شود .

شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

“ایرانسل”  جدیدا سرویس اینترنت اضطراری را نیز به خدمات خود اضافه کرده است . مشترکین این اپراتور می توانند زمانی که اینترنت شان به اتمام رسید . نیاز به حجم اینترنتی داشتند بتوانند از طریق طرح های اینترنت اضطراری اقدام به دریافت حجم اینترنتی کنند و به صورت آنی آن را دریافت کنند . با استفاده از سرویس اینترنت اضطراری می‌ توانید در مواقعی که حجم اینترنت شما به اتمام رسید و نیاز فوری به اینترنت دارید . بدون نیاز به پرداخت آنی ، یک طرح اینترنت اضطراری با اعتبار یک ‌روزه دریافت کنید . برای دریافت طرح اینترنت اضطراری ، # 815 * را شماره‌ گیری کنید . هزینه طرح به صورت خودکار در شارژ بعدی از حساب شما کسر می‌ شود .
می توانید برای برخور داری از امکان سرویس اضطراری کافی است از عضویت شما در شبکه ایرانسل سه ماه گذشته باشد . ماهانه حداقل 10 هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشید .

طرح های اینترنت اضطراری

طرح اعتبار اضطراری : 500 تومان شارژ اضطراری که قیمت آن 550 تومان است . کاربرانی که سیم کارت ایرانسل اعتباری دارند می توانند تهیه نمایند .

طرح های اینترنت اضطراری شامل : حجم 50 مگابایت اینترنت اضطراری که مدت زمان اعتبار آن یک روزه می باشد و قیمت آن 1 هزارو 950 تومان می باشد . حجم 150 مگابایت اینترنت اضطراری که که مدت زمان اعتبار آن یک روزه می باشد و قیمت آن 3 هزار تومان می باشد . و حجم 250 مگابایت اینترنت اضطراری که که مدت زمان اعتبار آن یک روزه می باشد و قیمت آن 4 هزار و 200 تومان می باشد . حجم 250 مگابایت اینترنت اضطراری که که مدت زمان اعتبار آن 7 روزه می باشد و قیمت آن 8 هزار و 800 تومان می باشد .
کاربران سیم کارت های اعتباری ایرانسل ( irancell ) می توانند با این طرح ها نگرانی خود را در رابطه با اتمام اینترنت و اعتبار حساب خود برطرف کنند . با خیالی راحت از خدمات این اپراتور بزرگ استفاده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.