مجله سیم کارت

شارژ خودکار همراه اول

0 1,091

همراه اول از بزرگ ترین اپراتور های فعال در کشور است که همیشه در راستا جلب رضایت مشترکین خود در تلاش است . یکی از سرویس های موجود که ارائه داده است شارژ خودکار همراه اول است .

شارژ خودکار همراه اول

شارژ خودکار برای مشترکینی است که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند . هم چنین ویژه افرادی است که این نوع سیم کارت همراه اول را دارند . در واقع این سرویس به مشترکینی که “سیم کارت همراه اول” اعتباری دارند این امکان را می دهد . قبل از این که شارژ حسابشان به اتمام برسد نسبت به کسر مبلغ شارژ از حساب بانکی و افزایش اعتبار سیم کارت ایشان اقدام نماید . در واقع همراه اول این سرویس با کمک همکاری بانک های طرف قرار داد به منظور افزایش سطح سرویس شارژ خودکار همراه اول به مشترکین اعتباری تهیه و راه اندازی کرده است .

به وسیله این سرویس به بانک های طرف قرار داد اجازه داده می شود . از طریق این سرویس توسط یکی از درگاه های بانکی مانند اینترنت بانک ، موبایل بانک و … اقدام به شارژ حساب کنند . مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” می توانند با استفاده شارژ خودکار همراه اول همیشه شارژ شوند . بدون دغدغه تمام شدن شارژ از سیم کارت اعتباری خود استفاده نمایند .

مزایای سرویس

این سرویس برای مشترکین اعتباری مزایای زیادی دارد . مشترکین می توانند بدون هیچ استرس و نگرانی از خدمات این اپراتور استفاده کنند . این سرویس امکان معرفی چند شماره برای یک حساب را دارد و اطمینان از شارژ شدن همه ی آن ها به هنگام نیاز وجود دارد . یعنی می توانید چند سیم کارت همراه اول اعتباری را بر روی یک حساب معرفی کرد تا در مواقع نیاز به صورت خودکار سیم کارت ها شارژ شوند .

این مزیت به خصوص برای والدین و کسانی که می خواهند موبایل های عزیزان شان همواره شارژ بوده است . امکان مکالمه داشته باشد مناسب می باشد . صاحبان کسب و کاری که به هر دلیل می خواهند ، بخش یا همه شارژ پرسنل زیر مجموعه خود را تامین نمایند می توانند ، با تعریف شماره های مورد نظر در این سرویس و تعریف پارامتر های مربوطه باعث افزایش بهره وری پرسنل خود گردند . امکان استفاده هم زمان شارژ خودکار همراه اول از طریق چند بانک می باشد . همراه اول ( MCI ) این امکان را فراهم نموده تا مشتری چند بانک را جهت شارژ خودکار سیم کارت خود انتخاب نماید . تا چنان چه اولین حساب بانکی با کمبود موجودی مواجه گردید ، مبلغ از حساب های بعدی کسر و سیم کارت شارژ گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.