مجله سیم کارت

طرح ویژه ماه مبارک رمضان 1401 همراه اول

0 4,993

اپراتور همراه اول با آغاز ماه مبارک رمضان هدیه ویژه ای برای مشترکین سیم کارت های خود کرده است . همراه اولی ها در رمضان 1401می توانند این طرح ویژه را فعال کنند و با فعال سازی آن به استقبال ماه پر فضیلت رمضان بروند . کلیه مشترکان سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند از این طرح ویژه استفاده کنند .

طرح ویژه ماه رمضان

در طرح ویژه رمضان 1401 “همراه اول” امکان مکالمه نا محدود با 5 شماره برای مشترکین سیم کارت های همراه اول است . تمامی مشترکان “سیم کارت” همراه اول از 14 فروردین ماه 1401 اولین روز ماه رمضان تا 13 اردیبهشت ماه 1401 فرصت دارند تا برای فعال سازی این طرح اقدام کنند . با فعال سازی این طرح امکان مکالمه نا محدود با 5 شماره همراه اولی برای مشترکین فراهم می شود . همراه اول اپراتور بزرگ کشور در این ماه پر فضیلت هدایای ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است .
طرح ویژه ماه مبارک رمضان

نحوه فعال سازی طرح ویژه

مشترکان برای بهره مندی از مزایای طرح همراه اول رمضان ، با شماره گیری کد دستوری « ستاره 10 ستاره 43 مربع » می توانند طرح را فعال کنند . هم چنین تنها با پرداخت 4900 تومان ، فرصت مکالمه نا محدود در این بازه زمانی را با 5 شماره همراه اولی خواهند داشت . محدودیتی در شیوه ثبت 5 شماره وجود ندارد . به نحوی که مشترکان می توانند هر 5 شماره را از لحظه ورود به طرح رمضان همراه اول ، ثبت یا این  که به مرور زمان شماره های دلخواه خود را وارد کنند . مشترکان همراه اول ( MCI ) توجه کنند که پس از وارد کردن 5 شماره امکان تغییر شماره وجود ندارد .

در صورتی که هر کدام از 5 شماره سیم کارت مقصد با مواردی نظیر « تخلیه » ، « قطع دو طرفه » ، « تعلیق » یا « غیر فعال » مواجه باشد . امکان اضافه کردن به لیست وجود نخواهد داشت و پیام « نرمال نبودن خط » مورد نظر برای مشترکان ارسال می شود تا بتوانند آن را با شماره دیگری جایگزین کنند . در طرح ویژه ماه مبارک رمضان همراه اول ، 30 جایزه 10 میلیون تومانی مختص مشترکان مشارکت کننده است . نتایج جوایز بعد از پایان ماه مبارک قرعه کشی خواهد شد .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.