مجله سیم کارت

مدار فیروزه ای همراه اول

0 1,914

همراه اول یک اپلیکیشن به اسم مدار فیروزه ای راه اندازی کرده است . کلیه مشترکین دائمی و اعتباری “سیم کارت همراه اول” می توانند در هر ساعت طرح های اینترنت و مکالمه مدار فیروزه ای را خریداری نمایند . قیمت این طرح ها با توجه به ترافیک شبکه در هر ساعت تعیین می گردد . کاربران همراه اول می توانند  از طریق آن از طرح های پیشنهادی خود آگاهی پیدا کنند . این طرح ها برای تمامی مشترکین همراه اول که سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت همراه اول دائمی دارند قابل فعال سازی است .

بسته مدار فیروزه ای

در واقع طرح های مدار فیروزه ای همراه اول ، طرح های اینترنت و سرویس های مکالمه ساعتی هستند . که برای مشترکین “همراه اول” به صرفه است . کاربران می توانند برای آگاهی پیدا کردن از طرح های پیشنهادی خود کد دستوری # 121 * را شماره گیری کنند . این طرح ها قابلیت رزرو ندارند یعنی این که برای فعال سازی طرح جدید مدار فیروزه ای بعدی باید اعتبار زمانی و یا حجمی طرح قبلی اش به اتمام برسد . اولویت مصرف طرح های مدار فیروزه ای همراه اول به علت اعتبار زمانی کوتاه آن ها از همه طرح های فعلی بالا تر است . ولی هیچ محدودیتی از نظر تعداد طرح های قابل فعال سازی در یک روز وجود ندارد .

در رابطه با طرح های مکالمه موجود در طرح های مدار فیروزه ای باید به این نکته توجه داشت که این مکالمه ها فقط مکالمه های درون شبکه هستند . هیچ محدودیتی برای عضویت در باشگاه مشترکین مدار فیروزه ای وجود ندارد .

باشگاه فیروزه ای

کاربران مدار فیروزه ای “همراه اول” ( MCI ) می توانند با ورود به بخش باشگاه فیروزه ای و یا با شماره گیری کد دستوری # 38 * 10 * و انتخاب امتیاز گیری امتیازات خود را بررسی کنند . هم چنین نحوه دریافت امتیاز در این اپلیکیشن از طریق پرداخت قبض و خرید شارژ امکان پذیر است . در نهایت لازم به ذکر است که امتیاز باشگاه فیروزه ای تنها 30 روز پس از پرداخت قبض و یا خرید شارژ قابل دریافت است و بعد از آن منقضی خواهد شد . با کسب امتیاز در باشگاه فیروزه ای می توانید جایزه دریافت کنید . که این جوایز شامل طرح های متنوع اینترنت ، مکالمه و خدمات می باشد و بازدید رایگان از مراکز تفریحی می باشد .

نکات قابل توجه در رابطه با امتیازات باشگاه مدار فیروزه ای : امتیازات توسط اعضای باشگاه برای هر سیم‌ کارت ، قابل انتقال به سایر سیم‌ کارت‌ ها نمی‌ باشد . امتیازات ارزش نقدی و ریالی نداشته ، با تغییر نام و واگذاری یک سیم‌ کارت ، عضویت در باشگاه فیروزه‌ ای لغو و مانده امتیازات صفر می‌گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.