مجله سیم کارت

بسته خوش آمدید همراه اول ویژه سیم کارت همراه اول دائمی

3 2,033

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور برای مشترکین سیم کارت های خدمات ویژه و متفاوتی را ارائه کرده است . اپراتور همراه اول اولین اپراتوری است که فعالیت خود را اغاز کرده است . در بین اپراتور های فعال در کشور مشترکین بیشتری دارد و مورد اعتماد کاربران است . همراه اول برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی خود بسته خوش آمدید همراه اول را با 40 درصد تخفیف ارائه کرده است .

مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” می توانند از خدمات ویژه خوش آمدید همراه اول بهره مند شوند . اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن همراه من را ارائه کرده است . مشترکین “سیم کارت” های همراه می توانند از این طریق به آسانی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .
در واقع متقاضیان می توانند با خرید سیم کارت همراه اول دائمی از بسته های ویژه خوش امدید استفاده کنند . با خرید و فعال سازی سیم کارت همراه اول ( MCI ) دائمی یک طرح اینترنت هدیه 30 گیگا بایتی 30 روزه برای مشترک قعال می گردد . این طرح به صورت اتوماتیک در زمان فعال سازی سیم کارت فعال می گردد . امکان فعال سازی هم زمان کلیه طرح های اینترنت با این طرح وجود دارد . استعلام این طرح با شماره گیری * 100 * 10 # ، پرتال و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است .

بسته خوش آمدید همراه اول

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی علاوه بر حجم اینترنت از طرح مکالمه نیز بهره مند می شوند . طرح مکالمه نیز هم زمان با فعال سازی سیم کارت همراه اول دائمی برای مشترک به مدت شش ماه فعال می شود . نرخ مکالمه درون شبکه و ثابت به صورت نیم‌ بها محاسبه خواهد شد . امکان فعال سازی هم زمان این طرح با طرح های مکالمه مدار فیروزه‌ ای ، هدیه تولد ، شتاب در پرداخت ، مکالمه همراهی و یا سایر طرح های مکالمه و ترکیبی وجود دارد . امکان فعال سازی طرح 399 و 299 هم زمان با این طرح ممکن نیست . استعلام این طرح از طریق شماره گیری * 1000 * 30 # ، پرتال و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است .

همراه اول علاوه بر طرح اینترنت و طرح مکالمه ، طرح پیامک نیز در طرح خود ارائه کرده است . طرح پیامک همراه اول ماهانه 100 عدد پیامک انگلیسی و فارسی هدیه است . به مدت شش ماه برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی فعال است . این طرح به صورت خودکار در 6 ماه متوالی و هم زمان با فعال سازی سیم کارت ، فعال می شود . امکان فعال سازی هم زمان این طرح با طرح پیامک همراهی و یا سایر طرح های پیامک و ترکیبی وجود دارد . استعلام این طرح از طریق شماره گیری * 1000 * 30 # ، پرتال و اپلیکیشن همراه من نیز امکان پذیر است .
متقاضیان با “خرید سیم کارت همراه اول دائمی” می توانند از هدایای ویژه همراه اول بهره مند شوند .

3 نظرات
  1. رامین مرادی می گوید

    من دائمی کردم ولی خبری از هدیه ها نیست

  2. ذبیح الله می گوید

    منم دائمی کردم اما تمام این کدهای دستوری که میزنم یا میگه کد نادرسته یا میگه برای شما فعال نیست.اینقدر هم که تبلیغ کردن که بیایید سیم کارت تون دائمی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.