مجله سیم کارت

بسته های پیامک و مکالمه رایتل

0 5,246

اپراتور رایتل برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند بسته های پیامک و مکالمه رایتل ارائه کرده است . تمامی مشترکین رایتل می توانند این طرح ها را فعال کنند . مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند با فعال سازی این طرح ها در هزینه های خود صرفه جویی کنند . رایتل از اپراتور های بزرگ در ایران است و تقریبا سومین اپراتور برتر در کشور است . اپراتور “رایتل” در سال مالی گذشته بعد از هشت سال فعالیت خود برای اولین بار سود کرده است . مشترکین اپراتور رایتل برای فعال سازی طرح های پیامک و مکالمه رایتل به راحتی با ورود به اپلیکیشن رایتل من می توانند به آسانی طرح مورد نظر خود را فعال کند .

اپراتور رایتل خدمات زیادی را برای مشترکین خود ارائه کرده است . برای راحتی دسترسی مشترکین خود اپلیکیشن رایتل من را ارائه کرده است . تا بتوانند به آسانی و راحتی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند .مشترکین “سیم کارت” های رایتل باید توجه داشته باشند که طرح های پیامک برای “سیم کارت رایتل” دائمی متفاوت از طرح های پیامک سیم کارت رایتل اعتباری می باشد .

بسته های پیامک :

مشترکین رایتل برای فعال سازی طرح های پیامکی علاوه بر اپلیکیشن رایتل من ، می توانند از کد دستوری # 142 * ، وب سایت رایتل صفحه خرید طرح ، سامانه پیام کوتاه 2020 و مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل نیز برای خرید طرح های پیامکی اقدام کنند . آن دسته از مشترکین رایتلی که سیم کارت دیتا رایتل دارند نیز می توانند نسبت به فعال سازی طرح پیامکی خود اقدام کنند . این طرح شامل تمام سیم کارت های رایتل می شود .

مهلت استفاده

مهلت استفاده از این بسته های پیامکی تا 30 روز است . کاربر می تواند با توجه به مقدار نیاز خود طرح پیامکی را فعال کند . طرح های پیامکی رایتل تا سقف 500 عدد پیامک است . تعرفه پیامک انگلیسی و فارسی متفاوت است . مشترک می تواند با توجه به نیاز خود خرید کند .

بسته های مکالمه :

مشترکین رایتل ( rightel ) برای فعال سازی بسته های مکالمه نیز می توانند مانند بسته های پیامک از اپلیکیشن رایتل من ، کد دستوری #  142 * ، وب سایت رایتل صفحه خرید بسته ، سامانه پیام کوتاه 2020 و فروشگاه های رایتل اقدام به فعال سازی بسته مورد نظر خود کنند . مشترکین سیم کارت ها اعتباری و دائمی رایتل توجه کنند که تفاوتی در ارائه طرح های مکالمه برای کاربران سیم کارت رایتل دائمی و اعتباری وجود ندارد .

چنان چه شما جزو آن دسته از مشترکین اعتباری یا دائمی رایتل هستید . از میان خدمات ارتباطی ، بیشترین استفاده را از مکالمه دارید . می‌ توانید با خرید طرح های مکالمه ویژه سیم‌ کارت‌ های اعتباری و دائمی ، هزینه‌ های ارتباطی خود را کاهش دهید . با خیال راحت از خدمات مکالمه با تعرفه تماس به صرفه استفاده کنید .

طرح مکالمه رایتل 500 دقیقه ای است و برای تماس های غیر رایتلی می باشد . که مدت استفاده از آن 30 روز می باشد و قیمت آن 170000 ریال است . مشرکین سیم کارت دائمی رایتل با ارسال  ON 99122030  به سامانه 2020 می توانند طرح خود را فعال کنند . مشترکین سیم کارت رایتل اعتباری با ارسال  ON 99112027 به سامانه 2020 می توانند طرح مکالمه خود را فعال کنند .

تماس برون شبکه شامل تماس با سایر اپراتور های داخل کشور و تلفن ثابت در زمان حضور در شبکه رایتل می ‌باشد . امکان برقراری تماس بین ‌الملل با طرح مصرفی مذکور وجود ندارد . تعرفه تماس خروجی بین‌الملل مطابق با تعرفه عادی خواهد بود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.