مجله سیم کارت

بسته ها اینترنت نامحدود ایرانسل

0 13,377

اپراتور “ایرانسل” برای کاربران خود طرح های اینترنت ارزان قیمت و نامحدود در نظر گرفت . به کاربران خود اعلام کرد که کاربرانی که به دنبال بسته نامحدود اینترنت ایرانسل به صرفه هستند می توانند برای خرید این طرح ها اقدام کنند . ایرانسل برای مشترکین خود طرح های نامحدود اینترنت در نظر گرفت و اعلام کرد که مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد دستوری # 5 * 555 * می توانند این طرح ها را انتخاب ، خرید و فعال کنند . بر اساس این گزارش مشترکین که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند این طرح ها را فعال کنند . این طرح ها برای سیم کارت ایرانسل دائمی و سیم کارت ایرانسل اعتباری نیز قابل فعال سازی می باشد .

بسته اینترنت نامحدود ایرانسل

مشترکین “سیم کارت ایرانسل” می توانند طرح شبانه اینترنت همراه ایرانسل را فقط با پرداخت 3 هزار تومان فعال کنند . اعتبار زمانی آن یک روزه است و اگر به دنبال طرحی با مدت زمان بیشتر باشند . می توانند طرح شبانه نا محدود هفتگی ایرانسل را هم با قیمت 10هزار تومان خرید کنند و از آن استفاده کنند . مشترکین “سیم کارت” ایرانسل اعتباری می توانند بر اساس نیاز خود حجم های اینترنت را خریداری و مصرف نمایند . بهترین و مناسب ترین طرح را از نظر زمانی و حجمی خرید کنند . هزینه اینترنت خود را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند و می توانند اینترنت ارزان در اختیار داشته باشند .

طرح های شبانه اینترنت

طرح های شبانه اینترنت ایرانسل در بازه ی زمانی 2 تا 8 صبح قابل استفاده است . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، پس از ارائه طرح های افزایشی متنوع اینترنت همراه و استقبال مشترکان از این طرح ها ، ایرانسل با هدف افزایش سطح رضایت مشترکان ، مدیریت ترافیک و استفاده بهینه ‌تر از اینترنت همراه ، برای اولین بار در کشور بسته نامحدود اینترنت ایرانسل همراه را به مدت محدود در اختیار مشترکان خود قرار داد . که این موضوع و ارائه این طرح ها تا حد بسیار زیادی باعث جلب رضایت مشترکین ان اپراتور بزرگ است .

ایرانسل با ارائه سریع‌ ترین اینترنت کشور و پوشش‌ دهی گسترده ، اینترنت ایرانسل ( irancell ) مطلوب‌ ترین گزینه برای دوست داران فناوری است . در هر نقطه از کشور که باشید می ‌توانید از پوشش‌ دهی منطقه خود مطمئن شوید . برای دسترسی به خدمات مورد نظر اقدام کنید . برای آگاهی از نواحی تحت پوشش کافی است به صفحه مناطق تحت پوشش اینترنت همراه سر بزنید تا به اطلاعات کامل مرتبط با پوشش‌ دهی دسترسی یابید و با استفاده از همه ی سیم‌ کارت‌ های ایرانسل می‌ توانید از نسل سوم اینترنت همراه استفاده کنید . اما برای استفاده از خدمات اینترنت نسل 4 یا 4/5، ضروری است از سیم‌ کارت‌ های نسل 4 (USIM ) استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.