مجله سیم کارت

تخفیفات روز های جمعه سامانتل

0 2,255

تخفیفات روز های جمعه سامانتل

اپراتور سامانتل برای مشترکین سیم کارت های خود در روز های جمعه تخفیفات ویژه ارائه کرده است . مشترکین این اپراتور می توانند در روز های با مراجعه به وب سایت سامانتل از تخفیفات ویژه این اپراتور بهره مند شوند . این تخفیفات شامل خرید طرح های اینترنت با تخفیف 40% می باشد  . اپراتور سامانتل اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه است . همواره در تلاش است که به بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد . افراد می توانند با خرید سیم کارت سامانتل از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند . حتی این اپراتور همانند اپراتور های دیگر امکان تبدیل سیم کارت سامانتل اعتباری به دائمی را برای مشترکین خود فراهم کرده است .

خرید بسته اینترنت با 40% تخفیف

“سیم کارت سامانتل” علاوه بر برخورداری و ارائه رند ترین پیش شماره های تلفن همراه در کشور قابلیت استفاده از فناوری NFC (( برخورداری از قابلیت تبادل اطلاعات بی سیم با سرعت بالا و بر بستر امن که به عنوان یک نمونه ملموس میتوان از سیستم های پرداخت بر بستر NFC مشابه کارت بلیط های مترو و اتوبوس و کارت های تأئید هویت نام برد )) هم چنین قابلیت USIM ( که جهت تأمین اینترنت پر سرعت به کار می رود ) را به استفاده کنندگان ارائه می نماید . مشترکین “سیم کارت” های سامانتل ( samantel ) می توانند ، در روز های جمعه با مراجعه به وب سایت سامانتل شماره سامانتل خود را وارد کنند . طرح های قابل خرید خود را مشاهده کنند ، در واقع با ورود شماره سامانتل خود استعلام بگیرند . طرح های اعلامی در روز های جمعه تا 40 درصد تخفیف دارند که مشترکین می توانند ، از این تخفیفات ویژه بهره مند شوند .

مشترکین سیم کارت دائمی سامانتل و سیم کارت اعتباری سامانتل می توانند ، ضمن آگاهی لحظه ای از وضعیت حساب کاربری ، کلیه خدمات غیر حضوری مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن سامانتل من دریافت و عملیات اجرایی آن را شخصا انجام دهند . به گزارش روابط عمومی سامانتل ، اپلیکیشن اختصاصی اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور ، با هدف ایجاد سهولت در مدیریت سیم کارت های سامانتل طراحی و در فاز اول در اختیار خانواده سامان قرار می گیرد . در فاز دوم از طریق کافه بازار ، گوگل پلی و وب سایت این شرکت در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت . نصب اپلیکیشن مای سامانتل نیازی به هیچ گونه مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی ندارد . با محیط کاربری بسیار آسان ، مشترکین را قادر می سازد از امکانات آن برخوردار شوند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.