مجله سیم کارت

سرویس رومینگ سامانتل

0 1,263

اپراتور سامانتل نیز یکی از اپراتور های فعال در کشور است که به مشترکین سیم کارت های خود خدمات ویژه ای را ارائه داده است . اپراتور “سامانتل” نیز مانند اپراتور های دیگر برای مشترکین خود سرویس رومینگ را ارائه کرده است . کلیه مشترکین سامانتل می توانند از این سرویس استفاده کنند . این سرویس در حال حاضر و به صورت پیش فرض بر روی تمامی خطوط مشترکین سامانتل فعال می ‌باشد .

مشترکان سامانتلی که تمایل دارند از سرویس رومینگ سامانتل استفاده کنند باید توجه داشته باشند که حتما قبل از سفر بررسی کنند . که کشور مقصد در لیست سامانتل وجود دارد یا خیر ، در واقع باید لیست اپراتور های طرف قرار داد را بررسی کنند . مشترکین “سیم کارت” های سامانتل باید توجه کنند که تعرفه رومینگ سیم کارت سامانتل اعتباری و دائمی متفاوت است . طبق قوانین ناظر بر قرارداد مشترک و اپراتور ، با توجه به قیمت بالا تر سیم کارت دائمی نسبت به سیم کارت اعتباری به علت ودیعه قرار دادی از سوی مشترک ، در هنگام استفاده از سرویس ها و خدمات ، مشترک دائمی تا حدود اعتبار ودیعه می تواند از سرویس ها و خدمات درخواستی استفاده نموده . صورت حساب را به مبلغ ( در اینجا 585000 ریال ) طبق ضوابط پرداخت نماید . هر زمان مشترک از حدود اعتبار خود که بر اساس ضوابط ( در اینجا 585000 ریال ) می باشد عبور نماید .

سرویس رومینگ سامانتل

در حالت سرویس رومینگ بین الملل خدمات سیم کارت به صورت دو طرفه قطع می گردد . ( با توجه به این که دریافت تماس نیز در خارج از کشور مشمول هزینه های رومینگ بین الملل می باشد ) . لذا با توجه به هزینه متفاوت سرویس ها در حالت رومینگ ، از مشترکین محترم “سیم کارت سامانتل” دائمی تقاضا می گردد . با پیش بینی حدود مصرف خود و حدود هزینه ها بر اساس جداول تعرفه اعلامی از سوی اپراتور مقصد ، پیش از سفر اعتبار سیم کارت خود را به روش های موجود افزایش دهند . مشترکین سیم کارت های اعتباری جهت استفاده از سرویس رومینگ بین الملل ، می بایست پیش از سفر مبلغ اعتبار خود را بر اساس نیاز افزایش دهند . در غیر این صورت پس از اتمام اعتبار با توجه به این که ( دریافت تماس نیز در خارج از کشور مشمول هزینه های رومینگ بین الملل می باشد ) سیم کارت غیر فعال می شود .

یعنی تا زمان افزایش شارژ سیم کارت امکان استفاده از خدمات و سرویس ها را نخواهید داشت . پس از فعال‌ سازی سرویس رومینگ سامانتل ، چنان چه قصد دارید با فردی در ایران تماس برقرار نمایید . باید کد کشور (0098) را به ابتدای شماره فرد مورد نظر اضافه نموده و شماره موبایل یا ثابت را بدون صفر اول شماره گیری کنید . در طول سفر به خارج از کشور می ‌توانید با استفاده از سیم‌ کارت سامانتل ( samantel ) پیامک ارسال و دریافت نمایید . در خصوص ارسال پیامک روش وارد نمودن شماره مقصد همانند روش برقراری تماس است . قابل ‌ذکر است که دریافت پیامک در طول سفر برای مشترکین رایگان بوده و هزینه‌ ای در بر نخواهد داشت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.