مجله سیم کارت

دوشنبه سوری مرداد ماه 1400

0 502

اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود دوشنبه های آخر هر ماه هدایای ویژه ارائه می دهد . مشترکین کلیه سیم کارت های همراه اول ( MCI ) می توانند دوشنبه های آخر هر ماه اقدام به فعال سازی طرح ویژه دوشنبه سوری کنند . همراه اول مشترکین زیادی دارد و دوشنبه های آخر هر ماه به منظور افزایش رضایت مشترکین خود هدایای ویژه را ارائه کرده است . هدایای در نظر گرفته شده برای هر دوشنبه متنوع است و مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع خواهند شد .
همراه اول این طرح را با نام طرح دوشنبه سوری همراه اول ارائه کرده است .

دوشنبه سوری مرداد ماه 1400

طرح “دوشنبه سوری” مرداد ماه 1400 همراه اول دوشنبه 25 مرداد ماه برگزار خواهد شد . مشترکین کلیه سیم کارت های همراه اول هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” و حتی مشترکین سیم کارت انارستان نیز می توانند اقدام به فعال سازی طرح هدیه دوشنبه سوری کنند . هدایای اعلامی برای دوشنبه سوری مرداد ماه حجم های دیتا 500 مگابایتی تا 100 گیگابایتی یک روزه رایگان می‌ باشد . به صورت رندوم به مشترکین اعطا می شود .

مشترکین کلیه سیم کارت های همراه اول می توانند روز دوشنبه 25 مرداد ماه 1400 از ساعت 8:00 تا 23:59 برای فعال سازی هدیه طرح دوشنبه سوری اقدام کنند . با شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 * طرح خود را فعال کنند . زمان مصرف هدیه به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر می باشد . به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از حجم های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگابایت تا 100 گیگابایت اعطا می‌ شود . هر مشترک در هر ماه تنها یک بار می تواند هدیه دوشنبه سوری را فعال نماید .

هدیه ها به طور هم زمان با سایر طرح های اینترنت مشترک فعال می گردد . این طرح های هدیه هیچ رزرو خودکاری ندارد .
مشترکین “همراه اول” برای دریافت اطلاعات مربوط به طرح از طریق شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 * اقدام کنند . برای استعلام # 0 * 64 * 100 * و برای فعال سازی # 1 * 64 * 100 * و برای راهنما # 9 * 64 * 100 * از این کد های دستوری می توانند استفاده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.