مجله سیم کارت

انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی همراه اول به سیم کارت اعتباری

0 20,346

سرویس انتقال اعتبار سرویسی است که تمام اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین خود که سیم کارت اعتباری دارند ارائه کرده اند . با استفاده از سرویس انتقال اعتبار مشترکین سیم کارت های اعتباری می توانند در هر جا و در هر مکانی و حتی در کوتاه ترین زمان از دوستان و آشنایان خود اعتبار ( شارژ ) دریافت کنند و حساب خود را شارژ کنند . اپراتور همراه اول که اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است برای مشترکین “سیم کارت” های خود این خدمات را ارائه کرده است . ما در این مقاله می خواهیم به روش انتقال اعتبار از سیم کارت های همراه اول دائمی به سیم کارت های همراه اول اعتباری بپردازیم و روش انتقال را توضیح دهیم .
انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به اعتباری همراه اول

انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به اعتباری همراه اول

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی می توانند به دوستان و آشنایان خود که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند ، اعتبار انتقال دهند . مبلغ انتقال شده در این سرویس در پایان دوره روی قبض مشترک “سیم کارت همراه اول” دائمی لحاظ می گردد . در واقع این سرویس به مشترکین این امکان را می دهد در زمانی بسیار کوتاه  از خطوط دائمی همراه اول شارژ یا اعتبار دریافت کنند . به این ترتیب مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه روش های مرسوم تهیه شارژ ، از طریق خط دائمی نیز شارژ خود را افزایش دهند . سقف ماهانه انتقال شارژ از سیم کارت همراه اول دائمی به اعتباری 50000 تومان است .

مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” که تمایل دارند از این سرویس استفاده کنند باید بدانند این سرویس نیاز به فعال سازی ندارد و به صورت پیش فرض برای مشترکین دائمی فعال است و برای انتقال اعتبار از خطوط دائمی دیگر نیازی به وارد کردن رمز نیست .

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی از چند طریق می توانند اقدام به انتقال اعتبار کنند که شامل :

1 – ارسال پیامک به سر شماره 8911 : مشترکین می توانند با ارسال پیام خالی به سر شماره 8911 از نحوه ی انتقال اطلاع پیدا کنند . یا با ارسال مبلغ انتقال و شماره مقصد مانند نمونه زیر از چپ به راست اقدام به انتقال اعتبار کنند .
مبلغ انتقال ( به ریال ) * شماره مقصد ( با پیش شماره )
2 – سامانه همراه من : مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی می توانند از طریق اپلیکیشن همراه من ، منو صورت حساب من ، گزینه انتقال شارژ اقدام به انتقال اعتبار کنند .
3 – از طریق کد دستوری : مشترکین می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری # 141 * 10 * اقدام به انتقال اعتبار کنند .

مبلغ انتقال اعتبار به علاوه کارمزد سرویس (40  تومان به علاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده ) می بایست کمتر از میزان 60 درصد سقف بدهی مجاز مشترک انتقال دهنده اعتبار باشد . مشترکین دائمی همراه اول ( MCI ) زمانی که بدهی به 60 درصد ودیعه شان ، امکان استفاده از این سرویس را تا زمان وصول بدهی از دست می دهند . مشترکین دائمی با شرایط غیر نرمال امکان استفاده از سرویس را ندارند . فارغ از مبلغ اعتبار انتقالی ، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال 90 روز می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.