مجله سیم کارت

همراه اول در ماه رمضان هدیه می دهد

0 1,154

مشترکین همراه اول می توانند در ماه مبارک رمضان . با ثبت نام رایگان در طرح 55+5 همراه اول در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت پنج دقیقه مکالمه . دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه رایگان صحبت کنند.

طرح 55+5 همراه اول

مشترکین  همراه اول می توانند در ماه مبارک رمضان، با ثبت نام رایگان در طرح 55+5 در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت پنج دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه رایگان صحبت کنند . در این طرح ، مکالمه مشترک پس از ۶۰ دقیقه قطع نشده و در صورت ادامه مکالمه ، دوباره شرایط مذکور تکرار خواهد شد . لازم به ذکر است تخفیف در این طرح شامل مکالمات خارجی ، رومینگ بین الملل ، تماس با سایر اپراتور ها و رومینگ داخلی نمی‌شود.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران با اعلام این خبر گفت . زمان اجرای این طرح، هشت تیر ماه تا شش مرداد ماه سال جاری است . کلیه مشترکین فعال سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

مشترکین سیم کارت همراه اولی ها می توانند با ارسال عدد یک لاتین به سر شماره 8055 در این طرح ویژه ثبت نام کنند.

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی در طول اجرای طرح، با ارسال عدد صفر لاتین به 8055 یا شماره گیری #450*111* امکان اطلاع از میزان تخفیف بهره مند شده را دارند . و مشترکین باید توجه داشته باشند که تا قبل از دریافت پیامک تأیید، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این طرح، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.