مجله سیم کارت

شارژ وفاداری همراه اول

0 2,714

همراه اول اپراتور بزرگ و فعال در کشور است برای مشترکین خود هدیه وفاداری ارائه کرده است . مشترکینی که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند می توانند از این هدیه استفاده کنند . همراه اول برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند . با توجه به سال هایی که جزو مشترکین این اپراتور هر سال هدیه ای در نظر گرفته است . همراه اول برای مشترکین خود که “سیم کارت همراه اول اعتباری” دارند . یک درصد شارژ بیشتر به ازای هر سال همراهی در هر بار شارژ ، در نظر می گیرد . و به عنوان شارژ وفاداری همراه اول به مشترکین خود اهدا می کند .

این طرح برای همراه اولی ها از تاریخ 5 مهر ماه سال 1392 شروع و کسانی مشمول استفاده از این طرح می شوند که “سیم کارت همراه اول” اعتباری داشته باشند . این مشترکین اعتباری حداقل یک سال مشترک همراه اول بوده باشند . در واقع به این معنا است که مشترکین سیم کارت اعتباری که یک سال و یا بیشتر از یک سال از فعال سازی “سیم کارت” شان می گذرد . یا یک سال و یا بیشتر از یک سال از تغییر نام سیم کارت شان می گذرد . شامل طرح شارژ وفاداری همراه اول می شوند و می توانند از این طرح استفاده کنند .

نحوه فعال سازی شارژ وفاداری همراه اول

مشترکین سیم کارت همراه اول برای دریافت این هدیه شارژ وفا داری می بایست . رمز شارژ خود را با کد دستوری * 10 * 122 * PIN #  وارد کنند . مدت زمان اعتبار هدیه شارژ وفاداری فارغ از مبلغ شارژ پین 6 ماه می باشد .
امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه وفاداری و میزان درصدی هدیه شارژ که به مشترک تعلق می گیرد بر روی کد دستوری * 10 * 1291 #وجود دارد . مشترکین علاوه بر دریافت شارژ مربوط به مبلغ پین واردی ، به ازای هر سال وفاداری به همراه اول ( هر سال از تاریخ فعال سازی یا تغییر نام سیم کارت تا تاریخ کنونی ) ، 1% شارژ بیشتر دریافت می نمایند .حداکثر تخفیف قابل ارائه ، فارغ از تعداد سال های وفاداری مشترک ، 10 درصد است . هدیه شارژ وفاداری برای استفاده درون شبکه بوده است و برای مکالمه ، پیامک و اینترنت همراه قابل استفاده می باشد .

امکان خرید طرح و یا انتقال اعتبار ، با مبلغ اضافی به عنوان هدیه شارژ وفاداری همراه اول وجود ندارد . چنان چه مدت زمان تغییر نام مشترک در سیستم و فعال سازی سیم کارت همراه اول کمتر از یک سال باشد ، مشترک مشمول طرح نبوده است . در صورت شماره گیری کد دستوری مربوط به طرح ، به وی اطلاع می دهند که مشمول طرح نیست ، اما پین هم چنان قابلیت مصرف را خواهد داشت . به عبارت دیگر در این مرحله پین مصرف نشده و مشترک می تواند آن را به صورت عادی یا در طرح های دیگر شارژ هدیه مورد استفاده قرار دهد .
امکان بهره مندی از دو یا چند هدیه شارژ وفاداری و فعال شدن هم زمان آن برای مشترک وجود دارد . در صورتی که مشترک دو یا چند هدیه شارژ وفاداری بصورت هم زمان فعال نماید .

مدت اعتبار

بدیهی است که هر شارژ وفاداری همراه اول ( MCI ) تنها تا پایان زمان اعتبار خود معتبر خواهد بود . اما چنان چه مشترک با کد * 140 * 11 # میزان شارژ خود را استعلام نماید ، بیشترین تاریخ در بین زمان های اعتبار هدیه های شارژ وفاداری فعال به وی اعلام می شود . اولویت مصرف با شارژ هدیه است . به عبارت دیگر مبلغ کارکرد مشترک ابتدا از شارژ هدیه چنان چه مشترک بسته های هدیه دیگری داشته باشد . مبلغ کارکرد وی ابتدا از اعتبار طرح های هدیه کسر و سپس از شارژ وفاداری مصرف می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.