مجله سیم کارت

پیگیری شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری

0 17,140

اپراتور همراه اول برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند سیم کارت همراه اول داشته باشند و از خدمات این اپراتور استفاده کنند. ولی به دنبال سیم کارت ارزان قیمت هستند، سیم کارت همراه اول اعتباری را ارائه کرده است. که افراد با خرید سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند. اپراتور همراه اول اولین اپراتور در کشور است. این اپراتور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوعی را ارائه دهد . سیم کارت های همراه اول اعتباری همان طور که از اسم آن ها مشخص است اعتباری هستند. مشترکین این سیم کارت ها برای برقراری تماس از سیم کارت خود باید اعتبار کافی داشته باشند. زمانی که اعتبار آن ها به اتمام برسد باید نسبت به خرید شارژ سیم کارت اقدام کنند. با شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند تماس خود را برقرار کنند.

شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری

افراد با خرید شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند اعتبار خود را افزایش دهند . البته گاهی اوقات افراد با این که سیم کارت خود را شارژ می کنند ممکن است که با مشکل شارژ نشدن سیم کارت خود مواجهه شوند . اپراتور همراه اول اعلام کرده است در صورتی که با این مشکل مواجهه شدید ، برای پیگیری شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری خود باید از طریق سایت رسمی همراه اول ( MCI ) اقدام کنید . با وارد کردن شماره موبایل و شماره پیگیری خرید خود می توانید استعلام شارژ خود را بگیرید . با ورود به سایت رسمی همراه اول در ابتدا وارد قسمت پیگیری خرید شارژ شوید و در مرحله بعد قسمت پیگیری خرید شارژ را انتخاب کنید .

شماره موبایل خود و شماره پیگیری خود را وارد کنید و در انتها دکمه پیگیری را کلیک کنید تا نتیجه به شما اعلام شود . افراد از چند طریق دیگر نیز می توانند استعلام شارژ خود را بگیرند که یکی دیگر از این راه ها این است که با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرند . شماره سریال شارژ همراه اول را برای کارشناس “همراه اول” بخوانند تا کارشناسان پیگیری کنند . هم چنین در موارد دیگر مانند پیگیری شارژ اشتباه همراه اول و … نیز می‌ توانید با پشتیبان همراه اول تماس و مشکل سیم کارت همراه اول اعتباری خود را برطرف کنید .

پشتیبانی همراه اول

مشترکین “سیم کارت” های همراه اول برای برقراری تماس با پشتیبانی همراه اول باید با شماره 09129990 تماس بگیرند و با کارشناسان مربوط مشکل خود را در میان بگذارند تا آن ها نسبت به رفع آن اقدام کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.