مجله سیم کارت

کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول

2 3,235

اپراتور همراه اول کارت هدیه اینترنت داخلی را ارائه داده است که یکی از محصولات جدید همراه اول می باشد . مشترکین با استفاده از کارت هدیه اینترنت داخلی می توانند می توانند از محتوا های داخلی به صورت رایگان بهره مند شوند .
سیم کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول
اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در کشور است و همواره در تلاش است تا خدمات متنوع و منحصر به فردی را ارائه دهد . همراه اول اولین اپراتور است که در ایران شروع به فعالیت کرده است .کلیه مشترکان سیم کارت همراه اول می توانند کارت هدیه اینترنت داخلی استفاده کنند .

کارت هدیه اینترنت داخلی دارای محتوا های ویژه ای است . کلیه مشترکان سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکان “سیم کارت همراه اول اعتباری” و نیز مشترکان انارستانی می توانند از آن بهره مند شوند . این طرح ویژه فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی می باشد . امکان فعال سازی آن با کلیه طرح های اینترنت و ترکیبی وجود دارد .

نحوه فعال سازی کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول

این کارت هدیه اینترنت دارای محتوای ویژه می باشد که شامل سایت های منتخب داخلی می باشد . مشترکان همراه اول ( MCI ) که تمایل دارند از این طرح ویژه استفاده کنند . می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری # 65 * 100 * و یا # 131 * 10 * اقدام کنند .
همان طور که اشاره کردیم این کارت هدیه ها فقط مخصوص اینترنت داخلی می باشد . منظور از اینترنت داخلی این است که فقط در سایت های منتخب داخلی ارائه کرده و توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این کارت هدیه استفاده کنند . سایت های منتخب شامل پیام رسان های منتخب داخلی ، شبکه روبیکا ، شبکه شاد ، سایت های دانشگاه و مراکز علمی و سایت های همراه اول می باشد .

مشترکین کلیه سیم کارت های همراه اول هم “سیم کارت همراه اول دائمی” و سیم کارت همراه اول اعتباری دقت کنند که در صورتی که مشترک غیر از موارد بالا مصرف کند . حجم مصرفی مشترک از سایر طرح های اینترنتی فعال مصرف می شود . در صورت نداشتن طرح اینترنتی فعال با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد .
در صورت استفاده از نرم افزار های تغییر دهنده مانند فیلتر شکن ، امکان تشخیص ترافیک داخلی وجود نداشته است . مصرف از بسته‌های دیگر محاسبه خواهد شد. در صورت نداشتن طرح و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد ، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد .

2 نظرات
  1. ممد می گوید

    آقا یه سوال اسنپ و تپسی مگه خارجی هستن . آخه با اینترنت داخلی کار نمیکنن

    1. modir می گوید

      داخلی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.