مجله سیم کارت

کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول

4 7,289

همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است و اولین اپراتوری است که در ایران شروع به فعالیت کرده است . این اپراتور برای مشترکین خود که “سیم کارت همراه اول” دارند ، کارت هدیه اینترنت داخلی را ارائه کرده است . همراه اول مشترکین زیادی دارد و همواره در جهت رضایت مشترکین خود قدم بر می دارد . کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول شامل تمام سیم کارت های همراه اول می باشد هم سیم کارت همراه اول اعتباری و هم سیم کارت همراه اول دائمی می توانند از این کارت هدیه استفاده کنند . حتی مشترکین انارستانی نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند .

کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول

کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول ، سرویسی است که کلیه مشترکین همراه اول می توانند از طریق آن ، از محتوا های داخلی ، به صورت رایگان بهره مند شوند . کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و هم چنین مشترکین انارستانی می ‌توانند در صورت در اختیار داشتن این کارت ، از این هدیه استفاده کنند . کارت هدیه همراه اول دارای حجم 5 گیگا بایت است . با استفاده از این حجم فقط می توانید سایت های داخلی منتخب توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، را مشاهده کنید و دسترسی داشته باشید .

این کارت هدیه با حجم 5 گیگا بایت محتوای ویژه شامل سایت‌ های داخلی منتخب تعیینی توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، پیام رسان‌ های منتخب داخلی ، شبکه شاد و شبکه روبیکا می‌ باشد . امکان فعال سازی هم زمان این بسته با کلیه بسته های اینترنت و ترکیبی وجود دارد . مدت زمان اعتبار آن از روز فعال سازی به مدت 90 روز می باشد و فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی می باشد . مشترکین “سیم کارت” های همراه اول ( MCI ) که تمایل به استفاده از این سرویس را دارند باید در ابتدا این سرویس را فعال کنند .

نحوه فعال سازی کارت هدیه

برای فعال سازی می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری # 65 * 100 * و یا # 131 * 10 * و وارد کردن سریال درج شده بر روی کارت هدیه ، بسته خود را فعال کنند . مشترکین سیم کارت همراه اول برای استعلام سرویس کارت هدیه با شماره گیری کد دستوری # 10 * 100 * می توانند اقدام کنند . در صورتی که مشترک مصرفی غیر از موارد فوق داشته باشد ، حجم مصرفی مشترک از سایر بسته‌ های فعال بوده . و در صورت نداشتن اینترنت و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد ، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد . در صورتی که مشترک از شبکه شاد و روبیکا استفاده کند ، حجم مصرفی توسط ایشان کم نخواهد شد . حجم مصرفی سایت‌ های داخلی منتخب و پیام‌ رسان‌های داخلی منتخب مطابق مصرف مشترک است .

 

4 نظرات
  1. Hasan می گوید

    داداش کارت هدیه رو از کجا بگیرم

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      مقاله رو مطالعه کنید

  2. Mahdi می گوید

    کارت هدیه از کجا بخریم

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      پشتیبانی همراه اول ۹۹۹۰
      باید با پشتیبانی تماس بگیرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.