مجله سیم کارت

کدهای تخفیف سیم کارت همراه اول

0 1,003

لیست کدهای تخفیف سیم کارت همراه اول – سیم کارت دات کام

شرکت همراه اول، یکی از اپراتورهای پیشرفته در زمینه خدمات ارتباطی است. این اپراتور را که با نام اختصاصی IR_MCI هم می شناسند. فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است که از همان زمان تا الان با پیشرفت تکنولوژی بهترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای مثال هم می توان به خدمات پیشرفته اینترنت نسل ۴.۵، وای فای، اپلیکیشن مخصوص کاربران، مکالمه های گروهی وغیره اشاره کرد. کدهای تخفیف سیم کارت همراه اول!

علاوه بر این موارد، اپراتور همراه اول مناسبت ها را فرصتی برای هدیه دادن به کاربران خود می بیند.  با قرار دادن کد تخفیف ها در اختیار مشترکین تلاش می کند تا سهم کوچکی در شادی آن ها داشته باشد. اگر عضو مشترکین همراه اول باشید با استفاده از سایت و یا برنامه همراه من می توانید از کد تخفیف سیم کارت همراه اول برخوردار شوید.

در ادامه به بررسی بیشتر سیم کارت همراه اول و کد تخفیف های آن می پردازیم. پس اگر می خواهید از این کد تخفیف ها جا نمانید در ادامه همراه ما باشید‌.

نحوه دسته بندی محصولات همراه اول

همراه اول محصولات خود را در سه دسته قرار می دهد که شامل موارد زیر است:

محصولات دیگر همراه اول شامل انواع مودم بوده که شامل مودم و دانگل مودم سیم کارت خور همراه اول است. ضمن اینکه بسته های همراه اول هم شامل بسته اینترنت و رومینگ، بسته مکالمه و پیامک است.

انواع کد تخفیف همراه اول

خیلی از افراد بر این باورند که هیچ روشی برا خرید ارزان تر بسته و محصولات از همراه اول وجود ندارد. به نظر شما این درست است؟ اگر جواب شما مثبت است باید گفت که سخت در اشتباه هستید. چرا که شما می توانید با استفاده از کد تخفیف سیم کارت همراه اول، خدمات و محصولات را با هزینه به صرفه تری خریداری کنید. بنابراین ما در این صفحه به معرفی این کدهای تخفیف خواهیم پرداخت.

کد اینترنت رایگان همراه اول واقعی

اگر شما هم جزو مشترکین همراه اول هستید حتما می دانید که این اپراتور به مناسبت جشن ها و یا رویدادهای مهم اینترنت رایگان هدیه می دهد. بنابراین با استفاده از کد اینترنت رایگان همراه اول امکان استفاده از آن را خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که اگر این کدها را در سایت های دیگر دیدید اول از معتبر بودن آن اطمینان کسب کنید. سپس اقدام به دریافت آن کنید، چون صحت این کدها از اهمیت بالایی برخوردار است. چون متاسفانه برخی از این کدها واقعی نیستند و فقط وقت شما را تلف می کنند.

خرید و فروش سیم کارت کارکرده همراه اول

کد تخفیف اینترنت همراه اول

بر خلاف تصورتان استفاده از این کدها همیشه هم راحت نیست، چرا که برخی از این کدها صرفا مربوط به یک زمان و رویداد خاص هستند. بنابراین همیشه از اعتبار برخوردار نیستند. اما با این حال با استفاده از کد تخفیف سیم کارت همراه اول می توان از تخفیف های ویژه برای خرید اینترنت بهره مند شد.

کد تخفیف شارژ رایگان همراه اول

بیشتر مردم سیم کارت های همراه اول را با شماره های ۰۹۱۳ یا ۰۹۱۲ می شناسند که این شماره ها برای سیم کارت دائمی هستند. اما این اپراتور به منظور گسترش طیف مشترکین خود سیم کارت های اعتباری ارزان قیمت تری را هم وارد بازار کرده است که با خرید این سیم کارت ها و شارژ کردن آن ها می توان از خدمات همراه اول برخوردار شد. ضمن آنکه با کد شارژ رایگان همراه اول این امکان برای شما فراهم خواهد شد که خدمات مورد نظر را بدون پرداخت هزینه به دست آورید‌.

کدهای تخفیف سیم کارت همراه اول

سخن پایانی

شرکت همراه اول بزرگترین و اولین اپراتور ایران است که توانایی خدمت رسانی به کل کشور را دارد. این اپراتور در طی چندین سال اخیر همواره در حال به روز رسانی خدمات خود و ارائه بهترین ها به مشترکین بوده است. این اپراتور علاوه بر آنکه در مناسبت ها و رویدادهای مهم به یاد مشترکین خود بوده، بلکه هر از گاهی هم به کاربران خود کد هدیه می دهد. کاربران همراه اولی می توانند با این کدها بسته های خود را رایگان و یا با تخفیف دریافت کنند.

بنابراین در صورتی که هنوز عضو این اپراتور نشدید حتما سریع اقدام کنید و سیم کارت همراه اول را از سایت سیم کارت خریداری کنید تا از کد تخفیف سیم کارت همراه اول برخوردار شوید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.