مجله سیم کارت

درباره اپلیکیشن همراه من

0 292

مقدمه

اپراتور همراه اول که دارای بزرگترین شبکه تلفن همراه و دیتا در کشور محسوب می شود، برای سهولت مشترکین خود اپلیکیشن همراه من را ارائه نمود. استفاده از این برنامه برای تمامی مشترکین دارای سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول امکان پذیر می باشد. این کار سبب شد کاربران در سریع ترین زمان ممکن و به آسانی، خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبوض و خرید بسته اینترنت را انجام دهند. در این مطلب می خواهیم شما را با اپلیکیشن همراه من و ویژگی های آن آشنا کنیم. با سیم کارت دات کام همراه باشید.

اپراتور همراه اول علاوه بر پوشش دهی سراسری در تمام نقاط کشور، برای سهولت در خدمت رسانی به کاربران خود اپلیکیشن همراه من را عرضه نمود. اپ همراه من مناسب برای تمامی سیستم عامل ها است. تا همه کاربران به آسانی از قابلیت های گوناگون این برنامه برخوردار شوند. این اپلیکیشن خدمات متنوعی را در اختیار مشترکین قرار داده است.

اپلیکیشن همراه من

برنامه همراه من، ارائه دهنده خدمات گوناگون در زمینه سیم کارت و سرویس های مربوط به اپراتور همراه اول می باشد. مشترکین این اپراتور می توانند با استفاده از این برنامه کابردی، بسیاری از خدمات مورد نیاز خود در زمینه خرید شارژ، پرداخت قبوض خطوط دائمی و … را در کمترین زمان ممکن و به راحتی انجام دهند. با راه اندازی این برنامه و بهره بردن از امکانات متنوع آن، دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان طولانی برای انجام خدمات مربوط به همراه اول نیست.

اپلیکیشن همراه من

امکانات اپلیکیشن همراه من

صفحه اصلی برنامه همراه من میزان باقی مانده شارژ و حجم بسته اینترنت، بسته های مکالمه و پیامک را نشان می دهد. علاوه بر آن امکان مشاهده امتیازات باشگاه فیروزه ای وجود دارد.

قسمت شارژ من

این بخش شامل هفت نوع امکانات برای دارندگان سیم کارت اعتباری همراه اول است.

  • دریافت موجودی: در این بخش قادر به مشاهده میزان اعتبار سیم کارت خود خواهید بود.
  • شارژ: در این قسمت می توانید به مبلغ دلخواهتان سیم کارت خود را شارژ نمایید.
  • انتقال اعتبار: در این قسمت نیز می توانید با در دست داشتن رمزپویا، اقدام به انتقال اعتبار به خطوط دیگر همراه اول نماییدت.
  • دریافت ریز مکالمات: این قسمت شمال گزارش کامل و خلاصه کارکرد است.
  • کیف پول: در این بخش همراه من، امکان استفاده از خدمات مالی و پرداخت در این بستر را خواهید داشت.
  • لیست سیاه: در این بخش امکان خارج نمودن خطوط همراه اول از این فهرست وجود دارد.
  • چتر اضطراری: چتر اضطراری شامل دو بخش مجزا می باشد. شما نیز می توانید از سایر مشترکین دارای سیم کارت همراه اول ،درخواست تماس و شارژ داشته باشید.

قبض میان‌دوره و پایان‌دوره

این قسمت مربوط به کاربرانی است که دارای سیم کارت دائمی همراه اول می باشند. کاربران در این بخش می توانند اطلاعات کاملی از صورت حساب میان دوره و پایان دوره خود دریافت نمایند. همچنین قادر به پرداخت قبوض خود خواهند بود.

سخن نهایی

همانطور که در این مطلب گفته شد؛ اپلیکیشن همراه من، امکانات متنوعی مانند خرید شارژ، بسته اینترنت، پرداخت قبوض را ارائه می دهد. همچنین به کاربران این امکان را می دهد که در کمترین زمان، اقدام به خرید شارژ و پرداخت قبوض خود نمایند. شما نیز می توانید از طریق سیم کارت دات کام و با صرف زمان کوتاه، نسبت به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول اقدام نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.