مجله سیم کارت

بسته های مکالمه همراه اول

0 22,026

اپراتور همراه اول اولین و قدیمی ترین اپراتور در ایران است . این اپراتور بزرگ برای مشترکین سیم کارت های خود طرح های ویژه مکالمه ارائه کرده است . کلیه مشترکین “سیم کارت” های همراه اول می توانند نسبت به فعال سازی طرح مکالمه مورد نظر خود اقدام کنند . بسته های مکالمه همراه اول برای افرادی کاربرد دارد که زیاد با تلفن همراه خود صحبت می کنند . با خرید و فعال سازی طرح های مکالمه ارزان همراه اول می توانند جلوی هزینه بالا مکالمات خود را بگیرند . مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری با خرید بسته های ویژه مکالمه همراه اول می توانند از تمام شدن اعتبار خود هنگام مکالمه جلوگیری کنند .

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور در ایران مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است است بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتور همراه اول در همین راستا اپلیکیشن همراه من را ارائه کرده است . مشترکین بتوانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات همراه اول به آسانی دسترسی پیدا کنند . کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول توجه داشته باشند که با خرید و فعال سازی طرح مکالمه دیگر امکان لغو آن وجود نخواهد داشت . مشترکین باید تا پایان حجم یا اعتبار طرح از آن استفاده کنند .

روش فعال سازی بسته های مکالمه همراه اول

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و “سیم کارت همراه اول اعتباری” به راحتی و با شماره گیری کد دستوری مربوطه می توانند طرح مورد نظر خود را که به صورت ماهانه می باشد فعال کنند . کلیه مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” می توانند از بین طرح های مکالمه با توجه به نیاز خود طرح 200 دقیقه ، 300 دقیقه ، 500 دقیقه ، 700 دقیقه و یا 1000 دقیقه را انتخاب کنند و آن را فعال کنند . مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند از بین طرح های مکالمه با توجه به نیاز خود طرح 150 دقیقه ، 250 دقیقه ، 400 دقیقه ، 600 دقیقه و یا 800 دقیقه را انتخاب کنند و آن را فعال کنند . مشترکین سیم کارت های همراه اول با شماره گیری کد دستوری * 10 * 3371 # می توانند با توجه به نوع سیم کارت خود طرح مورد نیاز خود را خرید کنند .

راه‌ های فعال سازی مکالمه رایگان

اپراتور همراه اول ( MCI ) در مناسبت‌ های مختلف نیز طرح های رایگان مختلفی رو به کاربران هدیه می دهد . یکی از راه‌ های فعال سازی مکالمه رایگان شماره گیری کد دستوری می باشد . که در این مناسبت ‌ها به مشترکین پیامک ارسال خواهد شد . یا پیگیری از طریق پیج رسمی اینستاگرام و سایت همراه اول می توانند از این طرح ها مطلع شوند . برای مثال در روز تولد مشترک ، 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه ارائه می دهد و از طریق کد دستوری * 10 * 41 # و یا برنامه همراه من هم قابل فعال سازی می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.