مجله سیم کارت

تعویض سیم کارت شاتل موبایل

2 1,435

شاتل موبایل از اپراتور های فعال در ایران است که مشترکین زیادی دارد و خدمات متنوعی را برای آن ها ارائه کرده است . اپراتور “شاتل موبایل” برای مشترکین خود که سیم کارت شاتل موبایل دارند و سیم کارت آن ها به هر دلیلی مشکل دارد و یا مفقود شده است . شرایطی را ارائه کرده تا بتوانند به راحتی تعویض سیم کارت شاتل موبایل کنند .

مشترکین در تعویض سیم کارت شاتل موبایل هیچ گونه تغییری در اطلاعات حساب مشترک و تعرفه و یا طرح های فعال مشترک ایجاد نمی شود . مشترک می تواند سیم کارت شاتل موبایل خود را بدون هیچ تغییری در حساب خود تغییر دهند . ولی با خود اطلاعات موجود در آن مانند دفترچه تلفن و پیام های ذخیره در سیم کارت از بین می رود .

تعویض سیم کارت شاتل موبایل

مشترکین سیم کارت شاتل موبایل دائمی باید توجه داشته باشند که برای تعویض سیم کارت خود باید سیم کارت آن ها بدهی نداشته باشد . در صورت داشتن بدهی حتما باید در ابتدا  بدهی خود را پرداخت کنند . سپس برای تعویض سیم کارت خود اقدام کنند . این اپراتور از مشترکین خود قصد تعویض سیم کارت خود را دارند تعرفه آن 7000 هزار تومان را ارائه کرده است . مشترکین می توانند از دو طریق درخواست تعویض سیم کارت خود را ثبت کنند . با مراجعه به یکی از نمایندگی‌ های  مجاز شاتل موبایل ( shatelmobile ) در سراسر کشور و یا با مراجعه به مراکز خدمات شاتل موبایل ( امور مشترکین )

پشتیبانی شاتل موبایل

مشترکین شاتل موبایل اگر هم چنان پرسش بی ‌پاسخی در ذهن دارید . می توانید با شماره 09981000000 تماس بگیرید و اطلاعات کسب کنید . کارشناسان مرکز شبانه ‌روزی خدمات مشتریان شاتل موبایل ، 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز هفته و 365 روز سال ، پاسخ ‌گوی پرسش‌ ها و مشکلات احتمالی مشتریان و متقاضیان هستند . برای برقراری ارتباط با این مرکز می ‌توانید شماره 100 را از خطوط شاتل موبایل و یا شماره 09981000000 را از سایر خطوط شماره‌ گیری فرمایید . هم چنین می‌ توانید از سامانه صدای مشتری برای ارسال پیام های خود استفاده نمایید .

2 نظرات
  1. علی اشرفی فرد می گوید

    پشتیبانی جوابگو نیست

    1. modir می گوید

      مجموعه سیم کارت به جز ایام تعطیل، از شنبه الی چهار شنبه از ساعت 9:00 الی 18:00 و پنج شنبه ها 9:00 الی 13:00 پاسخگوی کاربران گرامی میباشد.ضمنا شما میتوانید از طریق فرم زیر بصورت مستقیم به واحد موردنظر پیام خود را ارسال فرمایید.
      09109090228

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.