مجله سیم کارت

تماشای رایگان فیلم با اینترنت رایتل

0 1,912

اپراتور رایتل در تماشای رایگان فیلم با اینترنت رایتلاقدامی جدید ، خدماتی نوین به کاربران “خرید سیم کارت” رایتل ارائه می نماید.این اپراتور شرایطی را فراهم نموده است که تمامی مشترکین رایتل از این پس قادر خواهند بود به صورت رایگان از محتوای ویدیویی نماوا و فیلیمو استفاده نمایند.تماشای رایگان فیلم با اینترنت رایتل از این پس ممکن خواهد بود .

سیم کارت اعتباری رایتل

سیم کارت اعتباری رایتل اولین سیم کارت اعتباری نسل های نوین ارتباطی کشور با پیش شماره 0921 و 0922 است . که امکان ارایه خدمات پیشرفته‌ای همچون اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و پیام چند رسانه‌ای، خدمات ارزش افزوده و  … را برای مشتریان فراهم می‌آورد.با سیم کارت اعتباری رایتل نیز می توان تماشای رایگان فیلم با اینترنت رایتل را استفاده کرد . با خرید سیم کارت‌ های اعتباری رایتل ، شما می‌توانید:

  • هزینه اولیه کمتری صاحب سیم کارت رایتل شوید.
  • به میزان دلخواه و بر حسب نیازتان، اعتبار حساب سیم کارت خود را شارژ کنید.
  • از تمامی خدمات شبکه رایتل استفاده نمایید.
  • بر هزینه‌های ارتباطی خود، کنترل بهتری داشته باشید.

تماشای رایگان فیلم با اینترنت رایتل

در واقع به گزارش روابط عمومی “رایتل“، از این پس، تمامی مشترکین این اپراتور می‌توانند از طریق اینترنت رایتل و بدون نیاز به خرید اشتراک و البته به صورت رایگان از سرویس‌های نماوا و فیلیمو ، به مجموعه کاملی از محتواهای ویدئویی دسترسی داشته و به تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی(از جمله سریال هم‌گناه، دل، کرگردن و…) بپردازند.

لازم به ذکر است که هزینه اینترنت دسترسی به سرویس‌های مذکور از محل بسته فعال مشترک (مصرفی یا آغازین)، و همچنین با توجه به نوع اشتراک کاربر رایتلی در نماوا یا فیلیمو کسر خواهد شد. از اینرو ذکر این نکته حائزاهمیت است . تماشای رایگان فیلم با اینترنت رایتل ( rightel ) برای مشترکین رایتلی است . رایتلی‌هایی که بدون خرید اشتراک در نماوا و فیلیمو ، فیلم و سریال تماشا میکنند، هزینه حجم مصرفی آنها به صورت کامل (تمام بها) محاسبه خواهد شد. بنابراین در صورتیکه رایتلی‌هایی که با خرید اشتراک، در نماوا و فیلیمو، فیلم وسریال تماشا می‌کنند ، هزینه حجم مصرفی آنها نیم بها محاسبه خواهد شد.

در انتها شایان ذکر است که در صورت استفاده از فیلترشکن یا VPN، ترافیک مصرفی اینترنت برای کاربران به صورت تمام بها محاسبه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.