مجله سیم کارت

هدیه رایتل به مناسبت عید سعید فطر به رایتلی ها

0 1,157

با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر رایتل برای مشترکین خود بسته های ویژه ای را ارائه کرده است . رایتلی ها می توانند از این خدمات استفاده کنند . رایتل برای هر مناسبتی برای کاربران خود طرح های ویژه ای ارائه می دهد که تا حد بسیار زیادی مورد توجه کاربران این اپراتور است . این اپراتور به مناسبت عید سعید فطر طرح هدیه رایتل را ارائه کرده است . افرادی که جزو مشترکین اپراتور نیستند می توانند با خرید سیم کارت رایتل که سیم کارت ارزان قیمت دارد . به مشترکین این اپراتور بپیوندند و از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند .

هدیه رایتل عید سعید فطر

اپراتور رایتل در طرح عید سید فطر برای مشترکان خود یک گیگا بایت اینترنت رایگان در نظر گرفت . اعلام کرد : مشترکین می توانند این هدیه را دریافت کنند . و به گزارش روابط عمومی این اپراتور ، یک گیگا بایت اینترنت هدیه را می توانند با وارد کردن کد دستوری # 225 * دریافت کنند . یا می توانند از طریق اپلیکیشن “رایتل” من نیز اقدام کنند . درصورتی که مشترکین اپلیکیشن “رایتل من” را ندارند می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل اقدام به نصب این اپلیکیشن نمایند . از طریق آن اقدام به دریافت هدیه عید فطر رایتل کنند .

پیش از این و هم زمان با آغاز بحران همه‌ گیری ویروس کرونا در کشور و درگیر شدن همه ی مردم با این ویروس . شرکت خدمات ارتباطی رایتل ( rightel ) در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدامات زیاد و ارزنده ای را ارائه کرده است . یکی از آن ها اقدام به رایگان کردن تماس‌ های درون شبکه خود ( تماس های رایتلی ) ، که این اقدام را جهت تسهیل روابط هموطنان و لزوم حفظ فاصله‌ گذاری اجتماعی کرد . از دیگر اقدامات ارزنده این اپراتور آنلاین کردن کلیه خدمات خود است که مردم برای انجام کارهای خدماتی خود نیاز به حضور در اجتماع ها و مراکز نمایندگی رایتل نداشته باشند .

یک از اقدامات به روز دیگری که این اپراتور  ، رایگان کردن تماس های رایتلی در ماه مهربانی بود که با استقبال زیاد کاربران این اپراتور مواجه شد . ولی لازم به ذکر است که اپراتور رایتل اعلام کرد که با وجود اتمام ماه مبارک رمضان ، رایتل طرح مکالمه رایگان درون شبکه خود را که ویژه مشترکین رایتل بود . تا اطلاع بعدی ادامه می دهد و فعلا مشترکین می توانند از خدمات رایگان کردن تماس های رایتلی استفاده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.