مجله سیم کارت

کاربران رایتل دچار مشکل شدند

3 4,812

طبق اخبار و شواهد کاربران “رایتل” دیروز دچار اختلالات شبکه ای شدند . در واقع گزارش ها حاکی از این است که مشترکین رایتل از صبح دیروز ( شنبه 15 تیر ماه 1398 ) با اختلالات شدید شبکه مواجه شدند . به گونه ای که با وجود آنتن بر روی گوشی هایشان ، نمی توانستند هیچ عملیاتی از جمله تماس تلفنی، وصل شدن به اینترنت و سایر اقدامات لازم را انجام دهند . مشکل روشی شبکه رایتل بود و باعث اختلال در سرویس دهی این اپراتور شد. مشکل به حدی بود که مشترکین قادر به استفاده از وب سایت رایتل و یا کدهای USSD نیز نبودند. جالب است بدانید رایتل حوالی عصر دیروز پیامکی با مضمون زیر برای کاربران خود ارسال نمود. مشترک گرامی، ضمن عرض پوزش از اختلال شبکه رایتل به وجود آمده، همکاران ما در حال بررسی و رفع اختلال در کوتاه ترین زمان ممکن هستند . از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزاریم .

اختلال شبکه رایتل

حال سوالی که این میان پیش می آید این است؟ که آیا این اختلال شبکه رایتل به دلیل نقض فنی و یا به دلیل به روز رسانی آن می باشد ؟. اپراتور رایتل ( rightel ) به غیر از پیامک ارسالی هیچ پیام و خبری در سایت و یا دنیای مجازی اعلام نکرد . اما باعث شد کاربران این اپراتور دچار مشکلات عدیده ای باشند. در واقع بهتر است بگوئیم با توجه به رقابت بین اپراتور های مختلف و شرایط  موجود ، این مشکل به عنوان یک نقطه منفی از سمت اپراتور رایتل تلقی می شود. که به موجب آن نا رضایتی کاربران خود را به دنبال داشت. زیرا قبل از اختلال شبکه رایتل هیچ اطلاع رسانی از سمت این اپراتور صورت نگرفته بود.

در انتها باید ذکر کنیم که در صورت هر گونه اطلاع رسانی در این باره و هم چنین بارخورد های این مشکل ، تمام اطلاعات در اسرع وقت به حضورتان اعلام می گردد .

3 نظرات
  1. فاطمه می گوید

    دیروز یه پیام اومد برای من که تخفیف30گیگ یک ماهه 65تومن منم پولو ریختم ولی نت نداد بهم قبلاً اینجوری نبود پیشنهاد میداد منم می‌گرفتم خوب بود ولی اینبار پولو که ریختم نداد

    1. modir می گوید

      شماره پشتیبانی رایتل: 200

  2. رضا می گوید

    واقعا متاسفم واسه رایتل۳۰هزار تومن شارژ کردم که بسته اینترنتی بخرم از ۲ظهر تا الان که ۱۰شبه موفق نشدم. میرم تو سامانه موجودیمو میزنه ۰ ریال، زنگم میزنم پشتیبانی میگن که اختلال تو شبکه داریم. الان منی که کارم با اینترنته باید چی کار کنم؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.