مجله سیم کارت

اجرای سریع پروژه شهر هوشمند در تبریز توسط ایرانسل

0 45

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران چند وقتی است که پروژه هوشمند سازی شهر ها را آغاز کرده است و این اپراتور بزرگ در دیدار با استان دار آذربایجان شرقی در روز دوشنبه 11 مرداد ماه 1400 این اپراتور تاکید کرد که در اجرای پروژه زیر ساختی استان تبریز تسریع خواهد داد . در این نشست علاوه بر استاندار آذربایجان شرقی مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند نیز حضور داشت و. مدیر عامل ایرانسل در این نشست اعلام کرد : اپراتور ایرانسل تا کنون 1200 میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری کرده است که فقط 600 میلیارد این مبلغ در زیر ساخت های شهر تبریز سرمایه گذاری شده است .
مدیر عامل ایرانسل اعلام کرد که در اجرای پروژه شهر هوشمند اجرای شبکه فییبر نوری از مهم ترین اقدامات است و این شبکه بهترین روش برای انتقال دیتا است و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور سرانه مصرف اینترنت در کشور بی سابقه بالا رفته است افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند نیز چه ایرانسل دائمی و چه اعتباری از دیتا ایرانسل استفاده می کنند و اجرای هر چه سریع تر پروژه های زیر ساختی نقش مهمی در رشد اقتصاد دیجیتال دارد . مدیر عامل ایرانسل با بیان این که فیبرنوری یک زیر ساخت امن برای انتقال دیتا و اجرای پروژه‌ های شهر هوشمند است افزود : در شرایط فعلی که خدمات ارتباطی در حال تحول به نسل پنجم تلفن ‌همراه است ، توسعۀ زیر ساخت ‌های نوین ارتباطی ، از جمله فیبر نوری ، از ضروریات است و ایرانسل به‌ عنوان نخستین ارائه ‌دهندۀ 5G در ایران ، آماده است تا با همکاری دستگاه‌ های اجرایی و ارتباطی استان ، این خدمات را در مناطق بیشتری از کشور ، از جمله آذربایجان شرقی و تبریز ، گسترش دهد . در این مراسم استاندار استان آذربایجان شرقی نیز از تلاش های اپراتور ایرانسل برای توسعه زیر ساخت این استان تشکر و قدردانی کرد .
در همین راستا ، "ایرانسل" ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، تا کنون توانسته است پروژه‌ های متعدد مرتبط با فیبر نوری و توسعۀ خدمات شهر هوشمند را در شهر هایی از جمله تهران ، مشهد ، شیراز ، اهواز ، انزلی ، آمل ، اراک ، ارومیه ، کرج ، سنندج ، قزوین ، خرم آباد ، زنجان ، اردبیل ، ساری ، بوشهر ، دزفول و اندیمشک ، طراحی و یا اجرا کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.