مجله سیم کارت

امادگی روبیکا برای میزبانی نامزد های ریاست جمهوری

0 115

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری 1400 و مشخص شدن اسامی نامزد های تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان ، کم کم کاندیدا ها باید به فکر راه اندازی کمپین های تبلیغاتی خود باشند و رفته رفته بر حرارت گپ و گفت های مردمی و محافل سیاسی افزوده است . اپراتور های فعال در کشور نیز اعلام آمادگی خود را جهت کمک به کاندیدا ها در راستای تبلیغات خود اعلام کرده اند .
در همین راستا « روبیکا » به عنوان سوپر اپ ایرانی در این روز های همه‌ گیری ویروس کرونا جهت ایجاد شور انتخاباتی و حضور نامزد ها در فضای مجازی آمادگی خود را برای میزبانی از نامزد های ریاست جمهوری با هدف ارائه برنامه ها ، برگزاری مناظرات زنده ، بیان دیدگاه ها و به خصوص گفتگوی صوتی با کاربران در قالب اتاق اعلام کرد . اپراتور همراه اول یکی از سهام داران اصلی اپلیکیشن روبیکا است . با توجه به مأموریت روبیکا که فراهم کردن ساده ترین ، سریع ترین ، به صرفه ترین و در عین حال ، امن ترین امکانات ، خدمات و محتوا منطبق بر قوانین جاری کشور عنوان شده است ، به نظر می رسد در صورت تمایل ، فرصت عادلانه ای در اختیار نامزد های انتخابات ریاست  جمهوری برای ارائه هر چه شفاف تر برنامه هایشان است که نهایتا افزایش مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌ رو را به دنبال خواهد داشت . نظر به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ 28 خرداد 1400 ، طبق توافقی که با اپراتور های اول و دوم تلفن همراه صورت گرفته است ، هزینه ترافیک اینترنت برای کاربران اپلیکیشن روبیکا رایگان است .
اپراتور ایرانسل نیز از طریق اپلیکیشن لنز به کانیدی ها اعلام کرده است که می توانند تبلیغات خود را اعلام کنند . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال است که اپلیکیشن لنز را برای مشترکین خود ارائه داده است و اولین تلویزیون اینرتنتی است که اپراتور "ایرانسل" ارائه داده است . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، ایرانسل بستر تلویزیون اینترنتی لنز و بستر تبلیغات پیامکی را در اختیار کاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری قرار می دهد تا بتوانند در شرایط کرونا و لازمه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بتوانند به راحتی تبلیغات خود را ارائه دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.