مجله سیم کارت

بسته هدیه ویژه شاتل موبایل برای سیم کارت اولی ها

0 139

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است . این اپراتور بزرگ برای افرادی که برای اولین بار سیم کارت خرید می کنند . و به نوعی سیم کارت اولی محسوب می شوند هدیه ویژه ارائه کرده است . به گزارش روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل ، افرادی که تا با حال هیچ سیم کارتی با نام خود در هیچ اپراتوری ندارند . می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل از هدایای ویژه این خرید استفاده کنند . هدیه شاتل موبایل برای سیم کارت اولی ها متتنوع است . اپراتور شاتل موبایل به عنوان اولین اپراتور نسل جدید خدمات در کشور . تنها اپراتوری است که “سیم کارت” هوشمند ارائه کرده است .

سیم کارت شاتل موبایل هوشمند

“سیم کارت شاتل موبایل” هوشمند این امکان را برای مشترک فراهم می کند که مشترک در هر مکانی که قرار داد بتواند بهترین پوشش شبکه را دریافت کند . و سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با پردازش و تحلیل آنتن های موجود در مکان حضور مشترک ، بهترین و با سرعت ترین پوشش شبکه را در اختیار مشترک قرار می دهد . باعث می شود که مشترک در هر زمان و در هر مکان مشکلی در خصوص پوشش دهی شبکه خود نداشته باشد . اپراتور شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات مشترکین زیادی دارد . با ارائه خدمات متنوع سعی در افزایش رضایت مندی مشترکین خود و جذب مشترکین جدید دارد .

هدیه شاتل موبایل برای سیم کارت اولی ها

اپراتور شاتل موبایل در طرح جدید خود که برای سیم کارت اولی ها ارائه کرده است . اعلام کرده است که در طرح جدید خود برای متقاضییان “خرید سیم کارت شاتل موبایل” هوشمند که برای اولین بار اقدام به خرید سیم کارت کرده اند هدیه ی ویژه ای ارائه کرده است . سیم‌ کارت‌ اولی ‌ها در این طرح از طرح آغازین و مزایای سیم‌ کارت شاتل موبایل بهره مند می شوند .

هدیه شامل :

هدیه ویژه سیم‌ کارت ‌اولی‌ ها شامل : مکالمه نا محدود شاتل موبایلی . 300 دقیقه مکالمه برون‌ شبکه . پیامک نا محدود شاتل موبایلی . 300 پیامک برون‌ شبکه و 6 گیگا بایت اینترنت سه ماهه با تخصیص ماهیانه است . علاقه ‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت با پیش‌شماره 0998 و کد یک ، می‌ توانند به وب‌ سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند . یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.