مجله سیم کارت

تعرفه رومینگ همراه اول اربعین 1400

0 98

با نزدیک شدن اربعین حسینی و راهی شدن زائران کربلا اپراتور همراه اول تعرفه های ویزه ای را برای همراهی زائران در نظر گرفته است . زائران کربلای معلی که سیم کارت همراه اول دارند می توانند قبل از خروج از کشور رومینگ خود را فعال کنند . تا از تعرفه های ویژه ان بهره مند شوند . اپراتور همراه اول امسال در راستای رفاه حال زائران کربلای معلی تعرفه های ارتباطی رومینگ خود را برای برقراری مکالمه ، اینترنت و پیامک را کاهش داد . مشترکان “سیم کارت” همراه اول که قصد دارند اربعین حسینی کربلا معلی باشند . می توانند از هدیه رومینگ اربعین 1400 همراه اول بهره مند شوند .

تعرفه رومینگ همراه اول

این تخفیف های ویژه برای اربعین 1400 می باشد . مشترکان همراه اول که قصد سفر به کشور عراق را دارند . مشمول دریافت تخفیف 1000 تومانی در هر دقیقه مکالمه با ایران ، تخفیف 500 تومانی در هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران و تخفیف 500 تومانی در ارسال پیامک می شوند . بنابراین طبق نرخ ترافیک بین الملل و پس از اعمال تخفیف ها ، هزینه هر دقیقه مکالمه با ایران 9500 تومان ، دریافت هر دقیقه مکالمه از ایران 6000 تومان ، ارسال پیامک 3000 تومان و هر مگا بایت اینترنت همراه 2000 تومان است .

هدیه رومینگ اربعین 1400 همراه اول

“همراه اول” دو هدیه اربعین 1400 ویژه رومینگ ارائه کرده است . هر نفر فقط می تواند یک طرح را انتخاب کند . و فعال سازی این دو هدیه در اختیار نماینده ستاد عتبات عالیات قرار گرفت . این دو هدیه شامل اعتبار هدیه 500 هزار تومانی رومینگ عراق قابل استفاده در تمامی سرویس ها اعم از مکالمه ، پیامک و اینترنت همراه است . هدیه 400 مگابایتی اینترنت همراه می شود . همچنین تیم خدمات و پشتیبانی همراه اول در کنار گروه های مجازی که هم اکنون فعالیت خود را در راستای پشتیبانی از زوار اربعینی شروع کرده اند ، در شهر کربلا حضور دارد . با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال های قبل ، همراه اول ( MCI ) گسترده ترین خدمات ارتباطی را برای زائران اربعین حسینی ارائه کرده است . تعرفه های تخفیفی امسال تا پایان ماه صفر معتبر است .

مشترکان می توانند از شرایط آن بهره مند شوند . همراه اول تاکید کرده که زائران اربعین خیال شان از بابت دریافت پیامک و روشن کردن گوشی در کشور عراق راحت باشد . زیرا هزینه ای به دنبال نخواهد داشت . «رومینگ بین الملل » به امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت ، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدأ ، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد گفته می شود . از سه روش شماره گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 29 مربع ، ارسال عدد 29 به سرشماره پیامکی 10 و یا اپلیکیشن همراه من فعال و غیر فعال می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.