مجله سیم کارت

تمدید جشنواره 9 واره سامانتل تا شب یلدا

0 133

اپراتور سامانتل یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است ، که سیم کارت دائمی و اعتباری ارائه کرده است . اپراتور سامانتل ، همراه با توجه به مناسبت ها و رویداد ها برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات ویژه ارائه می دهد . و اپراتور سامانتل در تاریخ 99/09/09 جشنواره ای ویژه را برگزار کرد . که حالا با توجه به نزدیک شدن شب یلدا جشنواره 9 واره سامانتل را تا شب یلدا تمدید کرد . اپراتور رایتل جشنواره 9 واره خود را که در نهم آذر ماه برگزار کرده بود  .تا شب یلدا تمدید کرد و این خبر خوبی برای افراد باز مانده از طرح می باشد .

تمدید جشنواره 9 واره سامانتل

مشترکین سامانتلی می توانند با ارسال عدد 9 به شماره 09999999000 در این جشنواره شرکت کنند . و دیگر عزیزان می توانند با مراجعه به بخش 9 واره ، انتخاب شماره “سیم کارت سامانتل” خود و تکمیل فرآیند ثبت نام ، “سیم کارت هدیه خود را دریافت کنند و در جشنواره 9 واره سامانتل شرکت کنند . باید توجه داشته باشید برای ثبت نام سیم کارت سامانتل هدیه ، تصویر کارت ملی الزامی است . قرعه کشی جوایز سامانتل از یک آذر ماه ، تا نهم آذر ماه توسط یک چهره محبوب هر شب ساعت 9 و 9 دقیقه درصفحه رسمی اینستاگرام سامانتل و آپارات انجام می پذیرد . 9 شب متوالی شانس برای تمام شرکت کنندگان وجود دارد . حتی در صورت برنده شدن شما شانس به شب بعد منتقل می شود . شرکت کنندگان عزیز توجه کنند که مالک سیم کارت به عنوان شرکت کننده در نظر گرفته می شود . کاربر تلفن همراه ملاک نمی باشد .

کاربران غیر سامانتلی با خرید سیم کارت سامانتل می توانند در قرعه کشی جشنواره 9 واره سامانتل شرکت کنند . برای دریافت سیم کارت ، حتما باید تمامی افراد 18سال تمام باشند . متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل فرآیند ثبت نام سیم کارت سامانتل هدیه خود را تکمیل کنند . شماره سیم کارت سامانتل مشترک ، همان کد قرعه کشی محسوب می شود . جوایز برای شرکت کنندگان جشنواره 9 واره شامل : 9 عدد گوشی سامسونگ A01 جایزه ویژه در شب آخر ، 9عدد مودم اینترنت همراه در شب آخر ، هر شب 9 نفر کارت هدیه 10 میلیون ریالی ، هر شب 9 عدد سیم کارت سامانتل samantel به همراه اینترنت همراه 99 گیگ می باشد که با شرکت در قرعه کشی جشنواره 9 واره می توانید یکی از برندگان خوش شانس این جشنواره باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.