مجله سیم کارت

جشنواره زمستانه اپلیکیشن ایرانسل من

0 212

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور همواره در تلاش است بهترین خدمات و را به مشترکین خود ارائه دهد . اپراتور ایرانسل برای مشترکان خود که “سیم کارت ایرانسل” دارند ، اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . تا مشترکین این اپراتور به آسانی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند . اپلیکیشن ایرانسل من ، اپلیکیشنی برای مشترکین این اپراتور است که کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند . می توانند به آسانی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند . اپلیکیشن “ایرانسل” برای زمستان سال 99 جشنواره زمستانه ایرانسل من را ارائه کرده است .

جشنواره زمستانه اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین اپلیکیشن ایرانسل من زمستان متفاوتی دارند ، مشترکین می توانند زمستان امسال با تراکنش در ایرانسل من ، در قرعه کشی 30 جایزه 50 میلیون تومانی ایرانسل شرکت کنند و از خدمات متنوع و متفاوت ایرانسل من بهره مند شوند . البته کاربران اپلیکیشن ایرانسل باید بدانند با هر 5 هزار تومان تراکنش در ایرانسل من می توانند یک امتیاز در این قرعه کشی کسب کنند .مسترکین اپلیکیشن ایرانسل من ، از 1 دی تا 30 اسفند به ایرانسل ‌من سر بزنید . با پرداخت قبض ، خرید مکالمه و اینترنت ، افزایش اعتبار و … شانس خود را در قرعه ‌کشی زمستانی ایرانسل افزایش دهید .
کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند با نصب اپلیکیشن ایرانسل من به آسانی به جشنواره زمستانه ایرانسل من این اپراتور دست یابند .

نصب اپلیکیشن ایرانسل من

با نصب اپلیکیشن ایرانسل من و تراکنش در آن می توانید از هدایا و خدمات ویژه بهره مند شوید ، اگر تا کنون از ایرانسل ‌من استفاده نکرده ‌اید ، همین امروز این اپلیکیشن را نصب کنید . با انجام اولین پرداخت بانکی در ایرانسل من 5 گیگا بایت اینترنت هدیه برای شما فعال خواهد شد . هدیه تا پایان روز فعال سازی اعتبار دارد .
اگر از مشترکان اعتباری ایرانسل هستید ، از روز 19 آبان با خرید حداقل 30 هزار تومان شارژ شگفت ‌انگیز ( ویژه مکالمه ایرانسلی و پیامک ) در ایرانسل‌ من ، از 30 درصد اعتبار هدیه بهره‌ مند شوید و هدیه شارژ شگفت انگیز تا 20 روز پس از فعال سازی قابل استفاده خواهد بود . مشترکین “سیم کارت” ایرانسل هم سیم کارت ایرانسل اعتباری و دائمی می توانید با مراجعه به ایرانسل ‌من از این هدایا و تخفیف ‌های ویژه بهره ‌مند شوید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.