مجله سیم کارت

 حضور اپراتور ها در بیست و دومین نمایشگاه تلکام 1400

0 182

نمایشگاه تلکام 1400 روز پنج شنبه 2 دی ماه افتتاح شد و اپراتور ها در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات و خدمات جدید خود را برای علاقه مندان به نمایش گذاشتند .
نمایشگاه تلکام - همراه اول
همراه اول :
اپراتور همراه اول ( MCI ) اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و مشترکین زیادی دارد . این اپراتور بزرگ در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات در غرفه 38 سالن 8-9 از ساعت 8 تا 15 میزبان بازدید کنندگان است .
نمایشگاه تلکام - ایرانسل
ایرانسل :
اپراتور “ایرانسل” اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران نیز در بیست و دومین نمایشگاه تلکام 1400 در سالن 8 حضور داشت .
اپراتور ایرانسل در این نمایشگاه جدید ترین محصولات و خدمات دیجیتال خود را با شعار نبض زندگی دیجیتال در این نمایشگاه به نمایش گذاشت .
نمایشگاه ایران تلکام 1400 از صبح روز پنج شنبه 2 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه  های بین المللی تهران برگزار شد و تا 5 دی ماه 1400 ادامه دارد .
اپراتور ایرانسل اولین ارائه دهنده فناوری نسل پنجم و هم چنین رکورد دار سرعت اینترنت در کشور می باشد و در این نمایشگاه محصولات و خدمات خود را در حوزه دیجیتال ارائه داد .
نمایشگاه تلکام - شاتل موبایل
شاتل موبایل :
اپراتور “شاتل موبایل” نیز یکی دیگر از اپراتور هایی بود که در این نمایشگاه حضور داشت و در سالن 9-8 محصولات خدمات متنوه خود را معرفی کرد .
اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات است و بسیاری از خدمات برای نخستین با توسط این اپراتور در ایران ارائه شده است .
ارائه سیم کارت شاتل موبایل هوشمند یکی از خدماتی است که این اپراتور برای اولین بار در ایران ارائه کرده است .
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات از 2 تا 5 دی ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و از ساعت 8 تا 15 می باشد .
“سیم کارت” های هوشمند شاتل موبایل این قابلیت را دارند که بر اساس محل حضور مشترک بهترین پوشش شبکه را پیدا می کند و با کیفیت ترین آنتن دهی را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد .
تمام اپراتور های برتر در ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات حضور پیدا کردند و جدید ترین محصولات و خدمات خود را در اختیار بازدید کنندگان قرار دادند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.