مجله سیم کارت

سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی

8 11,905

سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی

سوزاندن سیم کارت ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. هر فردی بنا به دلایل مختلفی مانند تعویض شماره خود یا موارد دیگر ممکن است که قصد سوزاندن سیم کارت خود را داشته باشد. به همین دلیل در این مطلب قرار است که در ارتباط با چگونگی سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی صحبت کنیم. بنابراین در صورتی که قصد کسب اطلاعات در این زمینه را دارید، توصیه می شود که ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

چگونگی سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی

برای انجام این کار اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به سامانه استعلام تعداد سرویس‌های مشترکین اپراتورهای مخابراتی بروید. در این سامانه پس از وارد کردن کد ملی خود می توانید تعداد سیم کارت هایی که به نام شما است یا حتی سیم کارت های پیشین خود را که سوزانده اید، مشاهده کنید.

پس از مراجعه به این سایت می توانید سوزاندن سیم کارت ایرانسل خود را با استفاده از کد ملی انجام دهید.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی

توجه داشته باشید که در صورتی که قصد دارید سیم کارت شما برای همیشه باطل شود، لازم است که سوزاندن سیم کارت خود را به روش حضوری انجام دهید. اما در صورتی که قصد انجام این کار را دارید، در ادامه چند روش برای انجام این کار را به شما توضیح می دهیم.

سوزاندن سیم کارت از طریق وب سایت

در صورتی که می خواهید سوزاندن سیم کارت خود را به صورت غیرحضوری و در خانه انجام دهید، یکی از بهترین راهکارها مراجعه به وب سایت ایرانسل می باشد. پس از مراجعه به این وب سایت به قسمت مدیریت سیم کارت مراجعه نموده و از آنجا مراحل سوزاندن سیم کارت خود را به انجام برسانید. معمولا در این قسمت گزینه ای به نام مسدود کردن سیم کارت وجود دارد.

زمانی که این گزینه را انتخاب کنید سیم کارت شما با موفقیت مسدود و سوزانده خواهد شد. معمولا پیش از مسدود شدن سیم کارت، لازم است که اطلاعاتی را در این بخش وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و… می باشد. در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام دهید، سیم کارت شما سوزانده و مسدود می شود.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

علاوه بر وب سایت روش دیگری نیز برای مسدود کردن یا سوزاندن سیم کارت ایرانسل وجود دارد. این روش نصب اپلیکیشن ایرانسل من و مسدود کردن سیم کارت از طریق آن می باشد. پس از اینکه وارد این اپلیکیشن شدید، لازم است که گزینه خدمات سیم کارت را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه می توانید مسدود کردن سیم کارت خود را نیز انجام دهید. معمولا مراحل سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نسبت به روش های دیگر آسان تر است. زیرا در این اپلیکیشن تمامی مراحل انسداد و سوزاندن سیم کارت به صورت مرحله به مرحله و واضح توضیح داده شده است.

تماس با ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای سوزاندن سیم کارت ایرانسل

علاوه بر روش های فوق روشی دیگری که می توانید با آن سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی را به انجام برسانید، این است که با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. علاوه بر این شماره تماس با 700 نیز روش ارتباطی دیگر برای سوزاندن سیم کارت ایرانسل می باشد. پس از اینکه با این شماره ها تماس بگیرید، کارشناسان ایرانسل به خوبی شما را راهنمایی و مراحل سوزاندن سیم کارت شما را به درستی انجام می دهند. این روش نیز یکی از روش هایی مطمئن برای سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی می باشد که تمامی مراحل آن نیز آسان می باشد.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل به روش حضوری

روش دیگری که می توانید با انجام آن سوزاندن سیم کارت خود را انجام دهید، مراجعه به یکی از دفاتر ایرانسل من برای سوزاندن سیم کارت ایرانسل می باشد. برای انجام این کار نیز باید بدین روش عمل کنید که به همراه پوکه سیم کارت خود به یکی از دفاتر خدمات شرکت ایرانسل مراجعه کنید.

پس از مراجعه به دفاتر نمایندگی های ایرانسل می توانید از نمایندگان حاضر در آنجا کمک گرفته و مراحل سوزاندن سیم کارت خود را به انجام برسانید. این روش معمولا نسبت به روش های دیگر آسان تر است. زیرا فرد ملزم به انجام اقدامات خاصی نمی باشد. نمایندگان حاضر در نمایندگی ها تمامی مراحل سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی را به درستی به انجام می رسانند.

مدارک لازم

برای سوزاندن سیم کارت ایرانسل لازم است که مدارکی را به همراه داشته باشید. اولین و مهم ترین مدرک کارت ملی است. وجود کارت ملی برای اطلاع از کد ملی صاحب سیم کارت ضروری می باشد. علاوه بر کارت ملی لازم است که اطلاعات مربوط به سیم کارت را نیز به همراه داشته باشید.

معمولا پوکه سیم کارت برای سوزاندن آن ضروری می باشد. زیرا بر روی این پوکه اطلاعات مهمی از سیم کارت ثبت شده است. به طور مثال شماره سریال سیم کارت برای انجام مراحل سوزاندن سیم کارت ضروری می باشد.

نکات مهم

پیش از اینکه مراحل سوزاندن سیم کارت خود را انجام دهید، توصیه می شود که به نکاتی توجه داشته باشید. اولین و مهم ترین نکته این است که موجودی و مقدار شارژ خود را بررسی کنید. زیرا افراد زیادی بدون بررسی میزان شارژ یا حتی میزان بسته های اینترنتی خود مراحل سوزاندن سیم کارت را انجام می دهند.

دومین نکته نگهداری شماره تماس سیم کارت سوخته می باشند. بهتر است که پیش از انجام مراحل سوزاندن سیم کارت شماره تماس آن را نزد خود نگه دارید. زیرا در مواردی مشاهده شده که فرد ممکن است به شماره پیشین خود احتیاج داشته باشد.

سومین نکته در ارتباط با اطلاعات وارد شده در زمان سوزاندن سیم کارت می باشد. در صورتی که قصد دارید مراحل سوزاندن سیم کارت خود را در خانه و به صورت آنلاین انجام دهید، توصیه می شود که دقت کافی را در زمان وارد کردن اطلاعات شخصی خود به خرج دهید.

سخن نهایی

در این مقاله سایت سیم کارت روش های سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی به صورت کامل و جامع در اختیار مشترکین ایرانسل قرار گرفت. بنابراین افرادی که قصد سوزاندن سیم کارت خود را دارند، می توانند با یکی از این روش ها به راحتی سیم کارت خود را سوزانده و مسدود نمایند.

8 نظرات
  1. غزاله می گوید

    سلام خیلی کاربردی بود مچکرم واقعا نیاز داشتم سیم کارتمو فوری بسوزونم.

  2. سیمین می گوید

    چجوری بسوزونمش ولی خطم به اسم تمومه ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. modir می گوید

      سلام وقت بخیر
      با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

  3. آناهیتا می گوید

    غیرحضوری چطور بسووزونم

  4. عقیل می گوید

    میشه کمک کنید چطوری غیر حضوری بسوزونم سیم کارت به اسم خودمه

    1. modir می گوید

      با مراحلی که داخل متن گفته شد.

  5. حسین ظ می گوید

    سلام حدود۵ماهه تماس ازایرانسلم ندارم چطوربفهمم واگذارنشده؟

    1. modir می گوید

      از طریق تماس با پشتیبانی استعلام بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.