مجله سیم کارت

هدیه همراه اول برای اولین برد ایران در جام جهانی 2022 قطر

0 369

هدیه همراه اول برای اولین برد ایران در جام جهانی 2022 قطر

مقدمه

اپراتور همراه اول، بزرگ ترین و گسترده ترین اپراتور تلفن همراه در کشور می باشد. این اپراتور به منظور حمایت از تیم ملی فوتبال و همراهی مشترکان خود، بسته اینترنت سه گیگابایتی را هدیه کرده است. برای اطلاع از کد دستوری و جزئیات بیشتر هدیه همراه اول به مناسبت اولین برد ایران در جام جهانی 2022 قطر، با سیم کارت دات کام همراه باشید.

اپراتور همراه اول ضمن تبریک و همراهی تیم ملی کشورمان، همچنین افتخار شرکت در رقابت های جام جهانی 2022 قطر، طرح قرعه کشی و بسته اینترنت هدیه خود را آغاز نموده است. علاوه بر این پیشنهادات، طیف وسیعی از سرویس ها و خدمات ویژه را به مناسبت جام جهانی رونمایی کرده است. همراه اول با راه اندازی این طرح، نظر علاقه مندان به این رویداد را جلب کرده است.

سرویس های ویژه جام جهانی

اپراتور همراه اول به مناسبت برد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر، کد دستوری #2022* را راه اندازی کرده است. این سامانه خدمات وسیع و متنوعی را در این جام جهانی در اختیار مشترکان خود قرار داده است. همچنین مشترکین همراه اول که علاقه مند به استفاده های بسته های رومینگ می باشند در قرعه کشی ویژه یازده توپ طلا شرکت داده خواهند شد. مدت اعتبار این بسته های رومینگ یک ماهه می باشد.

سرویس های ویژه جام جهانی

بسته های رومینگ بین الملل

همراه اول از بسته های رومینگ بین الملل ویژه جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرده است. در این بخش قصد داریم این سرویس ها را شرح دهیم.

  • بسته 2 گیگ رومینگ جام جهانی + 20 دقیقه مکالمه(هدیه) + 20 پیامک(هدیه)
  • گزینه 5 گیگ رومینگ جام جهانی + 50 دقیقه مکالمه(هدیه) + 50 پیامک(هدیه)
  • ویژگی 20 گیگ رومینگ جام جهانی + 200 دقیقه مکالمه(هدیه) + 200 پیامک(هدیه)
  • بسته مکالمه رومینگ جام جهانی(90دقیقه) + 90 پیامک(هدیه)

بسته اینترنت هدیه همراه اول

در جام جهانی 2022 قطر، همراه اول به مناسبت پیروزی ایران در مقابل ولز، بسته اینترنت هدیه برای کاربرانش فراهم کرده است. تمامی مشترکان دارای سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول به مناسب برد تیم ملی کشورمان، با شماره گیری کد *2022*33# می توانند نسبت به دریافت بسته اینترنت سه گیگابایت یک روزه اقدام نمایند.

 نحوه فعال سازی بسته اینترنت هدیه

مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری *2022*33# می توانند اقدام به دریافت بسته اینترنت هدیه نمایند. پس از ثبت درخواست ،پیامک فعال سازی ، جزئیات و مدت اعتبار آن به شما اعلام خواهد شد. همچنین شما نیز می توانید با شماره گیری کد دستوری *100*10# برای اطلاع از وضعیت بسته اینترنت هدیه خود اقدام کنید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب گفته شد اپراتور همراه اول با در نظر گرفتن سرویس های ویژه جام جهانی 2022 قطر، سامانه *2022# را راه اندازی کرده است. در این سامانه خدمات متنوعی برای کاربران همراه اول در نظر گرفته شده است. همچنین بسته اینترنت هدیه ویژه جام جهانی 2022 قطر ، با کد دستوری *2022*33# در اختیار مشترکین قرار گرفته است. شما نیز با شماره گیری کد دستوری*100*10#  می توانید نسبت به دریافت جزئیات این بسته و اطلاع از حجم باقی مانده آن اقدام نمایید. همچنین تمامی کاربران همراه اول قادر به فعال سازی این بسته هدیه خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.