مجله سیم کارت

همکاری ایرانسل با بازی سازی های جوان

0 54

https://simcart.com/simcard/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84/

صنعت بازی سازی یکی از صنعت های رو به رشد است که نیاز به حمایت از سمت کمپانی های بزرگ دارد."ایرانسل" یکی از قویترین اپراتورها و همچنین حامی و همراه باشگاه های مطرح ایرانی،اینبار نیز در این امر مهم پیشقدم شده و دراین مورد نیز اعلام حمایت کرد.در واقع در طی چهارمین نشست جشنواره بازی سازان مستقل ایران که در تاریخ 18 تیرماه  و در ساختمان مرکزی ایرانسل  و با موضوع طراحی مدل‌های کسب و کار بازی برگزار شد هرکدام ازطرفین حضار شروع به ارائه ی طرحها و کارهای انجام شده کردند.در همین رابطه آکادمی گیم ایرانسل با هدف گسترش روابط این اپراتور با بازی سازان و توسعه دهندگان صنعت بازی تشکیل و شروع به فعالیت کرد.

این نشست با حضور عوامل ایرانسل و بزرگانی چون حمزه آزاد «دبیر جشنواره بازی‌سازان مستقل ایران»، امیرحسین ناطقی «سازنده کوئیزآورکینگز»، حمید عبداللهی «سازنده بازی آمیرزا»، علی نادعلیزاده «سازنده بازی پرسیتی و فروت کرفت»، وهاب احمدوند «مدیرپروژه شرکت یارا موبایل» و محسن تسخیری «مدیرعامل شرکت نارین» برگزارگردید و هر کدام راجع به طرح ها و چالش های خود مذاکره و گفت و گو کردند و از این طریق تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دادند.

در این نشست هر کدام از طرفین به نقاط قوت و ضعف بازیها پرداختند و برای ایجاد راه های درآمدزایی در صنعت بازی سازی به بحث و مناظره پرداخته و راه حلهایی ارائه نمودند.

همچنین بعضی از بازی سازان نیاز به همفکری با بازیسازان برای طراحی مدل ها را یکی از الزامات دانسته  و از ناشران و همچنین توسعه دهندگان بازی ها برای رد و بدل کردن و استفاده از محتواهای مفید همدیگر درخواست همکاری کردند.

در واقع ایرانسل با تشکیل آکادمی گیم ایرانسل شرایطی را فراهم کرد تا با ارائه زیرساخت‌ها و آموزش‌های لازم، امکان رشد کیفی، کمی و تجاری سازی محصولات فراهم شود.

https://simcart.com/simcard/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84/

ایرانسل در قالب پروژه گیک در این رابطه شروع به فعالیت کرد و در این زمینه به نکات مهم و اساسی زیادی پرداخت که در ادامه به هر کدام از انها اشاره خواهیم کرد.

اختصاص امکانات فنی و بازاریابی از جمله فضای تبلیغاتی اختصاصی

اختصاص فضای رایگان جهت توسعه برنامه و ذخیره فایل‌ها

قابلیت استفاده برای تمام سیستم عامل‌ها

کیف پول اختصاصی برای برنامه

تحلیل و بررسی داده‌های برنامه به صورت آنلاین

اختصاص APIهای کاربردی

فروم اختصاصی برای گفت‌وگو و پاسخ‌دهی به مسائل فنی

قابلیت ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به تمام کاربران

آخرین اخبار حوزه دیجیتال و معرفی آخرین برنامه‌ها و بازی‌ها به حمایت از برنامه‌نویسان موبایل

در انتها باید یادآور شویم که آکادمی گیم ایرانسل بخشی از پروژه بزرگ گیک ایرانسل می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.