مجله سیم کارت

کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا برگزارشد

0 273

همانطور که می دانید چندی پیش “ایرانسل” با برگزاری مسابقه ای از تمام نوجوانان برای شرکت در کمپ استعدادیابی دعوت کرده بود . تا با ارسال ویدئویی از فوتبال خود در این مسابقه شرکت کنند.این مسابقه بین پسران 11 تا 13 برگزار و افراد منتخب به مرحله بعد جهت استعدادیابی و جهت شروع دوره آموزش دعوت می شدند. این کمپ استعدادیابی در طی توافق بین ایرانسل با سازمان لیگ اسپانیا و با هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه میان جوانان منعقد شده است. باید توجه کنید که قبل از این نیز 4 دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا استعدادیابی با حضور اساتید بزرگ و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه‌های ایران برگزار است .

و در همین کمپ ها نزدیک به 330 نفر از بازیکنان نوجوان استعدادیابی ،آموزش دیده و مدرک گرفتند. حال بعد از گذشت مدت کوتاهی از آن خبر ایرانسل در سایت رسمی خود اعلام کرد که قرار است پنجمین دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا از 29 تا 30 خردادماه با مربیان و استعدادیابان ایرانی و سفیران سازمان لیگ اسپانیا،لالیگا، برگزار شود .

کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا

در این کمپ اساتید بزرگی مانند «کریستین کارمبو» هافبک فرانسوی سال‌های نه چندان دور تیم رئال مادرید و بازیکنان حال حاضر و سابق تیم ملی فوتبال و لیگ برتر فوتبال ایران . نظیر کمال کامیابی نیا، خسرو حیدری، مهدی شریفی و فرشید اسماعیلی در کنار نوجوانان مستعد ایرانی حضور داشته اند.

ایرانسل ( irancell ) همچنین کمپی را در اصفهان برگزار کرد . مراجعه کنندگان بصورت حضوری در محل کمپ حاضر و مورد تست و ارزیابی قرار می گرفتند . در این کمپ 500 نفر از نوجوانان استان شرکت کردند که در نهایت 35 نفر برای این کمپ انتخاب شدند.

باید اشاره کنیم که در کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا برگزار استانی . پیشکسوتان فوتبال اصفهان نظیر مهدی رجب‌زاده، محمود یاوری، حسین چرخابی، رسول کربکندی و حسن آقاجان در کنار مربیان به بررسی و ارزیابی بازیکنان پرداختند.

بهتر است بدانید که ایرانسل در دوره ی بعدی برگزاری کمپ قصد دارد . به چندین استان کشور سفر کرده و به صورت منطقه ای استعدادهای این عرصه ی ورزشی را شناسایی نماید . تا استعدادهای نوپا بتوانند از فرصت ایجاد جهت آموزش روش‌های نوین فوتبال زیر نظر مربیان مطرح لیگ فوتبال اسپانیا بهره بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.