مجله سیم کارت

اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت همراه اول در روز جهانی ارتباطات

3 538

اپراتور همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در کشور ، اعلام کرده است که اتصال روستاها به اینترنت همراه اول انجام خواهند شد . افرادی که سیم کارت همراه اول دارند تحت این پوشش هستند .

وزیر ارتباطات اعلام کرد : همراه اول از بهمن ماه سال گذشته همواره در تلاش است که هر چه زود تر این پروژه به ثمر برسد . با تلاش های مجاهدانه این پروژه به سر انجام رسید . تا به الان 93 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار کشور تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت همراه قرار گرفته اند . در راستای همین موضوع و ایجاد عدالت اجتماعی این رقم تا پایان سال به 100 درصد خواهد رسید . با این پیش بینی تمام مردم کشور از داشتن اینترنت پر سرعت بهره مند می شوند .

اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت همراه اول

همراه اول که بزرگ ترین اپراتور کشور است . همواره سعی بر این دارد که با تمرکز بر مسئولیت خود در راستای آبادانی و توسعه کشور قدم بر دارد . زمینه ساز عدالت اجتماعی در کشور باشد و طی سال های اخیر با تکیه بر پوشش گسترده شبکه خود ، همواره طرح های تشویقی مختص زمان را راه اندازی کند . تا در سخت ترین شرایط کشور همیشه بتواند در کنار مردم عزیز ایران باشد .

اپراتور “همراه اول” اعلام کرد که 1500 روستای جدید به اینترنت پر سرعت همراه اول متصل شده اند . این طرح همزمان با روز جهانی ارتباط و با حضور معاون اول رئیس جمهور رقم خورد و رونمایی شد . در این طرح همراه اول از طرح گسترده اتصال روستا های کشور به اینترنت پر سرعت همراه اول رونمایی کرد . بنابراین در بازه زمانی یک سال اخیر ، 1587 روستا با پوشش جمعیتی حدود 1.3 میلیون  نفری از خدمات اینترنت پر سرعت همراه اول بهره‌ مند شده‌ اند.

مشترکین اپراتور همراه اول

همراه اول ( MCI ) که در بین مشترکین طرفداران زیادی دارد و تقریبا نیمی از بازار ارتباطات کشور را در اختیار دارد . تا کنون 4142 روستا نسل چهار ، 5707 روستا نسل سه و در 44968 روستای کشور پوشش نسل دو را ایجاد کند . این اقدام با هدف عدالت اجتماعی و بهره مند شدن اقشار ضعیف جامعه از اینترنت پر سرعت است .

در ادامه معاون اول رئیس جمهور از اقدامات شایسته در دولت دوازدهم قدر دانی کرد مخصوصا در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و اعلام کرد یکی از مهم ترین آن ها توسعه اینترنت پر سرعت تلفن همراه در روستا هاست و از وزیر ارتباطات تشکر و قدر دانی کرد و هم چنین روز جهانی ارتباطات را نیز به فعالان در این حوزه تبریک اعلام کرد .

 

3 نظرات
  1. یونس می گوید

    برازنده نیست با لغات بازی کنید. اینجا روستای گرماب از شهر خنداب استان مرکزی اینترنت موبایل کلا فعال نیست و حتی 2g هیچ کدام از اپراتورها . روستای بعد هم همینطور چطور در استان مرکزی ایران و بیخ گوش پایتخت حداقل سه روستای منطقه از اینترنت موبایل محرومند و شرکتهای ماهواره ای اینترنت وای فای بی‌کیفیت را چند برابر به ما میفروشند. جرم ما روستاییان دقیقا چیست که نباید از یارانه دیتا استفاده کنیم . با این وضع چطور باور کنیم در استانهای مرزی چنین اتفاقی افتاده

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      منبع مقاله های ما وب سایت رسمی اپراتور ها است و در این خصوص باید با پشتیبانی اپراتور ها صحبت کنید

  2. صفر علی صفایی می گوید

    چرا باید به جرم روستایی بودن و در روستا زندگی کردن ،‌ این قدر هزینه اضافی پرداخت کنیم ؟اینترنت شهری روی خط تلفن ،ششصد گیگابایت ،‌ سه ماهه ،75هزار تومان.ولی روی خط سیم کارت روستایی ،2گیگ ،‌ یک‌ماهه ،14700تومن.شکایت کجا کجا بریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.