مجله سیم کارت

بازدید وزیر ارتباطات از غرفه شاتل موبایل در نمایشگاه اینترنت اشیا

0 32

یک از اپراتور های فعال در ایران اپراتور "شاتل موبایل" است و این اپراتور در نمایشگاه اینترنت اشیا حضور دارد و در این نمایشگاه خدمات ویژه و جدید خود را در این نمایشگاه رونمایی کرده است . اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید ارتباطات تلفن همراه در ایران است و مشترکین زیادی دارد و در تلاش است تا بتواند خدمات خود را به آسان ترین شکل در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتور شاتل موبایل اولین اپراتور است که "سیم کارت" هوشمند را در ایران ارائه داده است ، سیم کارت شاتل موبایل هوشمند فناوری های جدید را در اختیار کاربران خود قرار داده است .
اپراتور شاتل موبایل در ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا فناوری موبایل کانکت را رونمایی کرد که روشی جدید برای برای احراز هویت از طریق سیم کارت شاتل موبایل است و یک روش ساده و جدید و امن برای احراز هویت است و اولین بار در ایران توسط شاتل موبایل و همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است .
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ،  وزیر ارتباطات و معاون علم و فناوری رئیس جمهور از غرفه شاتل موبایل بازدید کرد . شاتل موبایل در ادامه افزود : در اولین روز برگزاری ششمین نماشگاه اینترنت اشیا ، سورنا ستاری معاون علم و فناوری رئیس جمهور و در روز دوم این نمایشگاه ، محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه شاتل موبایل بازدید کردند و ضمن بازدید از غرفه از محصولات و فناوری های جدید شاتل موبایل نیز با خبر شدند .
گفتنی است نمایشگاه اینترنت اشیا در خلال رویداد « هفته ایران دیجیتال » در روز های 27 و 28 بهمن 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار شد .
افراد می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل از فناوری های این اپراتور بهره مند شوند و این که شاتل موبایل هم سیم کارت شاتل موبایل اعتباری دارد و هم سیم کارت شاتل موبایل دائمی که افراد می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود سیم کارت مورد نظر خود را خرید کنند .

شاتل موبایل ، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌ شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران ، فناوری نو آورانه "سیم‌ کارت شاتل موبایل" هوشمند را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده است . علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت ، می ‌توانند به وب‌ سایت شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.