مجله سیم کارت

بسته هدیه ایرانسل در روز جهانی ارتباطات

0 37

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ با توجه به مناسبت ها و رویداد ها برای مشترکین سیم کارت های خود هدایای ویژه ارائه می دهد . اپراتور ایرانسل در روز جهانی ارتباطات که 27 اردیبهشت ماه 1400 مصادف است با 17 مه است برای مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و "سیم کارت ایرانسل اعتباری" خود هدیه ویژه در نظر گرفته است . اپراتور ایرانسل مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متفاوت ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد و مشترکین سیم کارت ایرانسل می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من به اسانی به کلیه خدمات ایرانسل دسترسی پیدا کنند .
به همین مناسبت ، اپراتور ایرانسل به ‌عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، بستۀ اینترنت 2 گیگا بایت داخلی را برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است . مشترکین "سیم کارت ایرانسل دائمی" و سیم کارت ایرانسل اعتباری در این روز می توانند نسبت به فعال سازی بسته هدیه خود اقدام کنند و از 2 گیگا بایت اینترنت داخلی هدیه بهره مند شوند . تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می ‌توانند بستۀ اینترنت هدیۀ روز جهانی ارتباطات را با شماره‌ گیری # 5 * از سیم کارت خود دریافت کنند و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من نیز ، از بامداد 27 اردیبهشت 1400 تا پایان همان روز ، فعال کنند و از 2 گیگا بایت اینترنت هدیۀ داخلی بهره‌ مند شوند و اعتبار این بسته تا پایان روز 27 اردیبهشت 1400 است و هر کاربر فقط یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد .
اتحادیهٔ بین‌المللی ارتباطات دور (ITU) ، با شعار « تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز » ، به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است . آقای هولین ژائو دبیرکل ITU ، در پیام خود به همین مناسبت ، خواستار متحد کردن جهان در پی تحول دیجیتال در همۀ زمینه‌ ها شده و این روز را فرصتی برای تقویت استراتژی ‌های ملی در زمینۀ توسعۀ ICT ، اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات مؤثر برای تشویق سرمایه ‌گذاری در فناوری ‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌ های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌ های جدید ، از هوش مصنوعی گرفته تا 5G ، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال دانسته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.