مجله سیم کارت

کارت ویزیت ایرانسل

2 595

“ایرانسل” از اپراتور های بزرگ در کشور است و به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . ایرانسل همیشه برای مشترکین و کاربران خود که سیم کارت ایرانسل دارند ، خدمات ویژه ای را ارائه کرده است . یکی از سرویس های ویژه ایرانسل کارت ویزیت ایرانسل است . با استفاده از این سرویس می توانید با متن و محتوا مورد علاقه خود و به انتخاب خود به استقبال تماس گیرندگان تان بروید . مشترکینی که ایرانسلی هستید و سیم کارت دارید ، با استفاده از این سرویس می توانید ، زمانی که تماس را برقرار می کنید پیام دل خواه خود را به آن ها نشان دهید .

به این ترتیب مخاطبان شما هنگام دریافت تماس از سوی شما ، متن انتخابی‌ تان را به‌ صورت یک پیام فلش روی گوشی‌ شان می ‌بینند . مشترکین ایرانسلی که می خواهند این از این سرویس استفاده کنند باید در ابتدا این طرح را فعال کند . برای فعال سازی کارت ویزیت ایرانسل می توانید از سه روش اقدام به این کار کنید :

1 – فعال سازی کارت ویزیت ایرانسل از طریق پیامک کردن عدد 1 به 9595 : 

در این روش فقط هزینه عضویت در سرویس ( 600 تومان ) از حساب شما کسر خواهد شد . به صورت پیش‌ فرض متن شب و روز شما بخیر به عنوان کارت ویزیت شما نمایش داده می‌ شود . به عبارت دیگر ، در این روش فقط سرویس کارت ویزیت را فعال کرده‌ اید و می‌ توانید تا 30 بار محتوای کارت ویزیت خود را به صورت رایگان تغییر دهید . برای تغییر متن کارت ویزیت کافی است متن مورد نظر خود را بعد از علامت # به شماره 9595 ارسال کنید .

2 – از طریق شماره گیری کد دستوری # 9595 * : 

می توانید از طریق سیم کارت ایرانسل خود کد دستوری # 9595 * را شماره گیری کنید . سرویس کارت ویزیت ایرانسل و طرح مورد نظر خود را به طور هم زمان فعال کنید . هزینه عضویت این سرویس 600 تومان است و هزینه بسته دل خواه 100 تومان است . در صورت تمایل به تغییر متن کارت ویزیت خود ، با شماره‌ گیری کد دستوری # 9595 * یا پیامک شماره دستور مربوطه به 9595 این تغییر امکان‌ پذیر خواهد بود . البته برای تغییر متن فقط هزینه طرح (100 تومان ) از شما کسر خواهد شد .

3 – پیامک کردن کد دستوری به 9595 : 

از طریق این روش هم می توانید این سرویس را فعال کنید و هم طرح مورد نظر خود را فعال کنید . می توانید با ارسال کد های دستوری مربوط به سرویس طرح کارت ویزی ایرانسل ( irancell ) را فعال  کنید . در صورتی که پیش از این با ارسال عدد 1 به 9595 عضو سرویس کارت ویزیت باشید . از این پس با ارسال کد دستوری هر طرح هزینه طرح مورد نظر نیز به صورت ماهانه از حساب شما کسر خواهد شد که هزینه طرح 100 تومان است . در صورتی که قبلا عضو سرویس کارت ویزیت نشده‌ اید . با ارسال کد دستوری می‌ توانید هم زمان عضو سرویس شوید و طرح مورد نظر نیز برای شما فعال خواهد شد .

2 نظرات
  1. بزرگمهری می گوید

    سلام
    من این سرویس را فعال کردم ومتن کارت را ارسال وتاکید ایرانسل را دریافت کردم ولی هیچ کارتی هنگام تماس برای مشتریان ارسال نمیشود

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      با پشتیبانی ایرانسل 700 تماس بگیرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.