مجله سیم کارت

کمپین ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر

0 229

اپراتور “ایرانسل” اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . اپراتور ایرانسل همواره با توجه به مناسبت ها برای مشترکین سیم کارت های خود هدیه ویژه ارائه کرده است . حالا اپراتور ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر برای افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند هدیه ویژه در نظر گرفته است . کلیه مشترکینی که “سیم کارت ایرانسل” دارند . در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز مادر که 15 بهمن ماه است می توانند هدیه 2 گیگا بایتی خود را فعال کنند . این هدیه 2 گیگا بایتی شامل کلیه مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل می شود . هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و ایرانسل اعتباری می توانند اقدام به فعال سازی این هدیه کنند .

اپراتور ایرانسل اعلام کرده است هدف از ارائه هدیه 2 گیگا بایتی در مادر و روز پدر این است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن و برای حفظ سلامتی این عزیزان نا گزیر به رعایت فاصله اجتماعی هستیم . تنها ارتباطات دیجیتالی و صوتی است که فرصت قدردانی از پدر و مادر ها و تبریک این مناسبت‌ ها را فراهم می‌ کند .

هدیه ایرانسل روز مادر و پدر

کلیه مشترکین ایرانسل اعتباری و ایرانسل دائمی می توانند در روز 15 بهمن ماه که روز مادر است . در 7 اسفند ماه که روز پدر است با شماره گیری کد دستوری # 5 * و یا از طریق اپلیکین ایرانسل من هدیه 2 گیگا بایتی اینترنت داخلی را دریافت کنند . اعتبار این هدیه یک روزه است و فقط تا پایان همان روز اعتبار دارد . هر کاربر سیم کارت ایرانسل در هر یک از این دو روز فقط یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارند .

اپراتور ایرانسل ( irancell ) برای مشترکین خود مکالمه ایرانسلی ارائه کرده است . کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل طرح هدیۀ مکالمه ، در فاصلۀ روز مادر تا روز پدر یعنی از 15 بهمن ماه تا 7 اسفند ماه ، با شماره‌ گیری کد # 3 * 1 * 444 * و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، فعال می‌ شود . با فعال‌ سازی این طرح ، پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی ، 50 دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.