مجله سیم کارت

کمپ نهایی ایرانسل-لالیگا برگزار شد

0 194

کمپ نهایی ایرانسل-لالیگا برگزار شد

ایرانسل” بعنوان حامی ورزش و فوتبال ایران با حرکات ارزنده خود توانست کمک شایانی به جامعه ورزشی نماید.ایرانسل از چندی پیش در حال استعدادیابی از چهره های درخشان نوجوان بود . به همین دلیل مسابقه ای رادر همین راستا برگزار کرد تا بتواند استعدادهای نوپا و حرفه ای خود را پیدا کند.این اپراتور بعد از طی مراحلی پذیرفته شدگان در مرحله اول خود را به کمپی دعوت کرد . همراه با تیمی حرفه ای شروع به آموزش به آنها نمود. قبل از این نیز 4 دوره کمپ نهایی ایرانسل-لالیگا استعدادیابی با حضور اساتید بزرگ و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا و کریستین کارمبو در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه‌های ایران برگزار شد . که 420 نوجوان مستعد پس از طی مراحل آموزشی لازم، مدرک حضور در کمپ را دریافت کرده بودند .

کمپ نهایی ایرانسل-لالیگا

در نهایت کمپ نهایی ایرانسل-لالیگا باحضور 16 بازیکن برتر بهمراه مربیان و داوران سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا برگزار شد.بازیکنان انتخابی همان مستعدین هستند که در کمپ‌های قبلی استعدادیابی ایرانسل-لالیگا حضور داشتند.این کمپ از تاریخ 2 تیر تا 4 تیر برگزار شد . در طی آن از روند کار و فعالیت‌های بازیکنان نوجوان اطلاع حاصل شد.بازیکنان منتخب در این کمپ از شهرهای «سرباز» استان سیستان و بلوچستان . اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز می باشند.

کمپ نهایی ایرانسل-لالیگا برگزار شد

در این کمپ علاوه بر مربیان و داوران لالیگا، بازیکنان مطرح تیم ملی فوتبال ایران نظیر علیرضا بیرانوند، شایان مصلح و داریوش شجاعیان نیز حضور داشتند . از روند کار و فعالیت‌های بازیکنان نوجوان مطلع شدند.

در پایان ذکر این نکته ضروری می باشد . این کمپ استعدادیابی در طی توافق بین ایرانسل با سازمان لیگ اسپانیا و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل ( irancell ) به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه میان جوانان برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.