مجله سیم کارت

آغاز رویداد دانش آموزی کد آپ آکادمی همراه

0 63

در این رویداد اپراتور "همراه اول" رویداد دانش آموزی کد آپ آکادمی همراه را از اول مرداد ماه آغاز کرد و این کد آپ به مدت دو ماه ادامه دارد و در این کد آپ قرار است که دانش آموزان با تفکز رایانشی و برنامه نویسی پایتون آشنا شوند ، در این رویداد که از مرداد ماه آغاز شده است نوجوانان پایه هفتم تا دهم می توانند شرکت کنند .
اپراتور همراه اول به عنوان اولین و قدیمی ترین اپراتور در ایران همواره دروه های آموزشی برای متقاضیان برگزار می کند و حالا دور جدید رویداد دانش آموزی کد آپ همراه را برگزار کرده است . که در این رویداد دانش اموزان به صورت هفتگی در کلاس های اموزشی مبتنی بر حل مسائل جمعی شرکت می کنند که در این کلاس ها برنامه ویژه ای نیز تدارک دیده شده است که شامل 2 مسابقه آنلاین برنامه نویسی ، یادگیری معکوس ، اتاق فرار مجازی ، کلاس های هفتگی ، 70 ساعت حل مساله و برنامه نویسی ، برنامه ریزی ارائه 150 درس نامه ، انجام پروژه های واقعی ، سیستم خودکار تصحیح تمرین ها ، کلاس های هفتگی ، مسابقات جانبی و رفع اشکال گروهی و فردی است .
سامانه آموزشی این دوره کد آپ دانش آموزی همراه علاوه بر درس نامه های نوشتاری ، بستری برای حل تمرین و داوری آنلاین است در کنار این بستر به هر فرد یک راهنما و یا مربی اختصاص داده می شود . این دوره که با حمایت همراه اول و آکادمی همراه تدارک دیده شده است ، توسط کوئرا اجرا می شود و تا انتهای شهریور ماه ادامه خواهد داشت . گفتنی است ، در دوره گذشته این رویداد که مبتنی بر آموزش زبان ++C بود ، بیش از 200 دانش آموز از 25 شهر کشور شرکت و زیر نظر 20 مربی برنامه نویسی اقدام به انجام پروژه های واقعی کردند . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور بزرگ در کشور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا خدمات ویژه ای را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه کند . این اپراتور بزرگ به تازگی دومین فراخوان جذب کار آموز نیز برگزار کرده است که متقاضییان می توانند با ثبت نام در این فراخوان توسط کار آموز در مجموعه همراه اول همکاری کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.