مجله سیم کارت

افتتاح بزرگ ترین مرکز داده توسط همراه اول

0 208

همراه اول بزرگ ترین مرکز داده همراه اول را افتتاح کرد . “همراه اول” که برترین اپراتور در کشور است اقدامات زیادی را در جهت رضایت مشترکین خود ارائه کرده است . همواره در تلاش است که این اقدامات را گسترده تر کند . همراه اول جدیدا بزرگ ترین مرکز خود را در تبریز افتتاح کرده است ، اپراتور ایرانسل نیز مرکز خود را افتتاح کرده است .مراسم افتتاحیه این مرکز روز یکشنبه هشتم تیر ماه 99 برگزار می شود . در این مراسم محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی ، مهدی اخوان بها بادی مدیرعامل همراه اول و جمعی از مدیران این مجموعه حضور دارند تا مراسم افتتاحیه مرکز داده همراه اول انجام دهند .

این مراسم در ساختمان مرکزی همراه اول ( برج همراه اول ) برگزار می شود . همین طور این مراسم به صورت زنده از طریق پرتال همراه اول به آدرس live.mci.ir  پخش می شود . علاقه مندان به صورت زنده می توانند این مراسم را مشاهده کنند . همراه اول برای این مرکز نیز اسمی انتخاب کرده است . این مرکز بزرگ را مرکز شهید قاضی طباطبایی نام گذاری کرده است .

مرکز داده همراه اول

این مرکز شهید قاضی طباطبایی با اهدافی نظیر توسعه شبکه موبایل در غرب و شمال غرب کشور ،  تأمین بستر و زیر ساخت مورد نیاز برای مجازی‌ سازی شبکه ، افزایش پایداری شبکه ، افزایش کیفیت خدمات ، افزایش قدرت مانور و کنترل ترافیک ، ارائه سرویس‌ های دیجیتال و ارائه سرویس ‌های هاستینگ به مشتری‌ های سازمانی و خصوصی طراحی و توسعه یافت . با توجه به اینکه این مراکز به عنوان دارایی استراتژیک اپراتور های تلفن همراه ، راه  پیاده‌ سازی تحول دیجیتال را هموار می‌ سازد .

همراه اول با تکیه بر دانش فنی بومی و اعتماد بر استعداد های داخلی کشور و هم چنین استفاده از پیمان کاران بومی برای اجرای عملیات عمرانی . مرکز داده همراه اول که با تأکید بر استفاده حداکثری از تولیدات تأمین کنندگان داخلی در بخش زیر ساخت توسعه یافت . محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، افزایش پایداری زیر ساخت‌ های این مراکز و افزایش ظرفیت خدمات ابری را برای ایران عزیز فراهم خواهد آورد . انجام کسب‌ و کار دیجیتال را برای جوانان تسهیل خواهد کرد .

در حال حاضر شرکت ارتباطات سیار ایران ، گسترده‌ ترین شبکه برای ارائه سرویس‌ های دیجیتال را در اختیار دارد . با افتتاح دیتا سنتر تبریز در راستا ی توسعه زیر ساخت‌ های شبکه ملی اطلاعات ، بزرگ ترین مرکز غرب و شمال‌ غرب کشور زیر بار خواهد رفت .
همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه ایران و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال برای همه ایرانیان . برنامه گسترده‌ ای دارد . امید می ‌رود هموطنان از مزایای این کار بزرگ بهره‌ مند شوند . بتوانند از مزیت ها این طرح بزرگ بهره مند شوند . همراه اول این ماموریت را به نحو احسن انجام خواهد داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.