مجله سیم کارت

افتتاح هفتمین سایت 5Gایرانسل در مشهد مقدس

0 49

اپراتور ایرانسل بعد از عنوان اولین اپراتور دیجیتال ف حالا عنوان اولین ارائه دهنده فناوری نسل پنجم تلفن همراه را از آن خود کرده است . اپراتور ایرانسل به تازگی هفتمین سایت  5G خود را در ایران افتتاح کرده است ، اپراتور ایرانسل هفتمین سایت  5G خود را در شهر مشهد افتتاح کرد . اپراتور ایرانسل در جهت افزایش رضایت مشترکین سیم کارت های خود اقدام به افتتاح و ارائه فناوری نسل پنجم تلفن همراه کرده است .
نخستین سایت تجاری 5G ایران ، اول مرداد ماه 1399 ، توسط ایرانسل در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات راه‌ اندازی شد . این سایت توسط رئیس‌جمهوری و در حاشیه جلسه هیأت دولت ، به صورت آنلاین افتتاح شد .

هفتم مرداد 1399 ، دومین سایت تجاری نسل پنج ایران در ساختمان مرکزی ایرانسل و در حضور خبرنگاران ، توسط دکتر بیژن عباسی‌ آرند مدیر عامل ایرانسل رونمایی شد و 21 آبان ماه نیز ، سومین سایت تجاری 5G ایران که نخستین سایت outdoor نسل پنج بود ، در دانشگاه تربیت ‌مدرس به بهره‌ برداری رسید .

چهارمین سایت تجاری نسل پنج ایران در بوستان آب و آتش تهران ( پل طبیعت ) ، 28 بهمن ماه 1399 ، با حضور مهندس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات در غرفه "ایرانسل" در نمایشگاه اینترنت اشیا، به صورت آنلاین افتتاح شد و خدمات آن در اختیار عموم مردم قرار گرفت ‌.

پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل نیز ، سوم اسفند ماه 1399 ، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( رگولاتوری ) ، در محوطه باز شهرداری شیراز افتتاح شده و در اختیار مردم این شهر قرار گرفت .

ششمین سایت نسل پنج ایرانسل هم ، سه ‌شنبه 9 اسفند ماه 1399 ، با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش،  در این جزیره افتتاح شد .
هفتمین سایت تجاری 5G ایرانسل نیز در روز چهارشنبه 27 اسفند ماه 1399 از ساعت 14 در محوطۀ باز دانشگاه فردوسی مشهد ( جنب مسجد حضرت زهرا ( س ) این دانشگاه ) ، آغاز و به صورت زنده از تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل پخش می‌ شود . پس از سایت 5G ایرانسل در دانشگاه تربیت‌ مدرس ، این سایت، که هفتمین سایت نسل پنج ایرانسل است ، دومین سایت 5G ایران در یک مرکز دانشگاهی است . ایرانسل ، اولین ارائه ‌دهندۀ 5G در ایران، با برنامه ریزی جامع‌ نگر در راه ‌اندازی سایت‌ های نسل پنج تلفن‌همراه ، مراکز پژوهشی و دانشگاهی ، از جمله پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات ، دانشگاه تربیت‌ مدرس تهران و دانشگاه فردوسی مشهد را برای نصب و راه ‌اندازی سه سایت 5G خود برگزیده تا امکان بهره‌ مندی جامعۀ علمی و دانشگاهی از آخرین نسل ارتباطات همراه فراهم شود و در عین حال ، در برخی مراکز عمومی مانند بوستان آب و آتش تهران ( پل طبیعت ) ، محوطۀ باز شهرداری شیراز و ساحل نیلگون خلیج فارس در جزیرۀ کیش نیز ، سریع‌ ترین اینترنت همراه را در معرض استفادۀ عموم مردم قرار داده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.