مجله سیم کارت

افتتاح پروژه ارتباطی در استان فارس توسط ایرانسل

0 38

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ در صبح روز دوشنبه هفتم تیر ماه 1400 در استان فارس مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی را برگزار کرد و در این مراسم نیز وزیر ارتباطات حضور داشت که از اپراتور ایرانسل به دلیل اجرای پروژه های ارتباطی در استان فارس تشکر و قدردانی کرد . اپراتور "ایرانسل" به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران ، اولین اپراتور ارائه دهنده  5G  در کشور نیز محسوب می شود و اپراتور ایرانسل پنحمین سایت  5G خود را در ایران و در شیراز افتتاح کرد و شیراز بعد از تهران دومین شهری بود که به فناوری نسل پنجم تلفن همراه مجهز شد .
در این مراسم روستا های استان فارس مجهز به اینترنت پر سرعت شدند و در این مراسم سایت ارتباطی ایرانسل در روستای کره داشی افتتاح شد و این روستا ها تحت پوشش اینترنت پر سرعت همراه نسل سوم و چهارم ایرانسل قرار گرفتند . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال همواره در تلاش است تا خدمات متنوع و مفیدی را برای مشترکین "سیم کارت" های خود که در هر کجا حضور دارند ارائه دهد . هدف ایرانسل از ایجاد سایت ها در روستا ها این است که مشترکین سیم کارت های خود که در مناطق محروم قرار دارند به آسانی بتوانند به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند و هم چنین بتوانند از اینترنت پر سرعت این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . اپراتور ایرانسل در این مراسم از 18 سایت جدید رونمایی شد و این 18 سایت جدید روستایی هستند و این 18 سایت جدید روستایی ایرانسل قرار است که پوشش شبکه و ارتباطی 39 روستا استان فارس را تامین کنند . از این 18 سایت ، 6 سایت از محل اعتبارات اپراتور ایرانسل اجرا و به بهره برداری رسیده است و 12 سایت دیگر نیز از محل پروژه خدمات عمومی اجباری یا از در آمد اپراتور ها توسط اپراتور ایرانسل به اجرا و بهره برداری رسیده است . باید در ادامه اضافه کنیم که در این مراسم که 7 تیر ماه 1400 برگزار شد ، 44 سایت شهری و 44 سایت جاده ای نیز توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمد جواد آذری جهرمی نیز افتتاح شد .
در آخرین گزارش وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از پوشش اینترنت پر سرعت روستایی ، با عنوان طرح توسعۀ زیر ساخت خدمات الکترونیکی روستایی ، ایرانسل نزدیک به سه برابر ( 2.92 برابر ) بیشتر از اپراتور های دیگر تلفن‌ همراه ، دارای پوشش شبکۀ اینترنت پر سرعت همراه ( 3G و 4G ) روستایی است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.